شیطنیت خبرنگار بود!

پرشین خودرو: روز یكشنبه (21 آبان) برنامه پایش با موضوع «جنجال خودروسازان و صادرکنندگان» با حضور نمایندگان سازمان حمایت و دبیر انجمن خودروسازان به بررسی یكی دیگر از مسائل مهم جامعه یعنی خودرو و قیمت و كیفیت آن پرداخت.

به گزارش «پرشین خودرو»، در این برنامه احمد نعمت بخش دبیرانجمن خودروسازان ایران و شهرام میرآخورلو نماینده سازمان حمایت درخصوص مشكلات به وجود آمده در صنعت و بازار خودرو با هم به تبادل نظر پرداختند و هر یك به مشكلات و موانع كنونی اشاره كردند. اما پس از پخش این برنامه یكی از خبرگزاری های رسمی و بزرگ كشور خبری "رحیمی نمی گذارد كمیته خودرو تشكیل شود" را به نقل از نعمت بخش بر روی خروجی خود گذاشت و به دنبال آن این مساله به صورت گسترده و به نقل از آن خبرگزاری، در رسانه ها انعكاس پیدا كرد. در این خصوص دبیر انجمن خودروسازان ایران در پاسخ به عصرایران درخصوص اظهارنظر اخیرش در برنامه پایش گفت: متاسفانه برخی از رسانه ها برداشت اشتباهی از صحبت های من در برنامه پایش داشتند و نظرات و سخنانی را به بنده نسبت دادند كه سخن و نظر من نبوده است. نعمت بخش در خصوص اظهارنظر خود در برنامه پایش افزود: منظور من در رابطه با كمیته خودرو این بود كه معاون اول رئیس جمهور و عمدتاً دولت محترم دستور ایجاد جلسه كمیته خودرو برای جلوگیری از رانت و فساد فعلی در بازار خودرو را ابلاغ كنند اما متاسفانه شاهد آن بودیم كه به واسطه شیطنت خبرنگار یكی از رسانه های بزرگ كشور، مطالب نادرستی از قول بنده در رسانه ها منتشر شد و بنده بدین وسیله اعلام می كنم كه این برداشت یك برداشت شخصی و نادرست است. نعمت بخش تصریح كرد: باید متذكر شد كه بسیاری از صنعت گران علی الخصوص خودروسازان، بسیاری از حمایت های ایجاد شده در مدت اخیر را مدیون تلاش های رحیمی هستند و بنده به شخصه از نزدیك شاهد حمایت های معاون اول رئیس جمهور در جلسات كارگروه حمایت از تولید بوده ام و باید اذعان كنم كه حمایت های وی از تولید بی نظیر بوده است و نباید روی این گونه برداشت های نادرست تكیه كرد! دبیر انجمن خودروسازان خاطرنشان كرد: در برنامه پایش از رحیمی خواهش كردیم به خاطر مسائل به وجود آمده در بازار خودرو و سایت های فروش خودروسازان دستوری را در خصوص فروش خودرو در حاشیه بازار به سازمان حمایت ابلاغ كنند و این خواهش نیز به واسطه حمایت های رحیمی از صنعت خودرو در موضوع تسهیلات مطرح شد.
کد خبر 16804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    3 0
    داره دروغ ميگه . من خودم اونشب داشتم برنامه را نگاه مي كردم و به وضوح شنيدم كه گفتند معاون اول رييس جمهور آقاي رحيمي نمي گذارند جلسه تشكيل شود و .... از اين حرفها كه من همون موقع هم احساس كردم چون ايشان هيجان زده شده اند كنترلشان را هم از دست داده و چيزايي را كه نبايد مي گفتند را گفتند
  • حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    2 0
    بنده خدا ترسیده....