کره ای ها به سایپا کاشان رفتند

پرشین خودرو: هیئتی متشکل از فعالان عرصه قطعه سازی و صنعت خودروسازی کشور کره جنوبی بنا به درخواست شرکت سازه گستر و به منظور بسط مناسبات بازرگانی و آشنایی با ظرفیتهای شرکت تولید خودرو سایپا کاشان در این شرکت عظیم خودروساز حاضر شدند.

به گزارش «پرشین خودرو»، مصطفی قرائی مدیر برنامه ریزی تولید و تأمین مواد سایپا کاشان با اعلام این خبر افزود: این بازدید موجب شناخت بیشتر هیئت کره ای از خطوط تولیدی سایپا کاشان و بررسی راههای افزایش همکاریها و توسعه آن شد. وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه شرکت تولید خودرو سایپا کاشان در بین شرکتهای تولیدکننده خودرو ، به خصوص در گروه خودروسازی سایپا، مسئولان شرکت سازه گستر با فراهم کردن بستر همکاریهای چندجانبه و تعاملات مشترک در پی همکاری با شرکتهای برتر و مهم دنیا در عرصه تولید قطعات و لوازم خودرو هستند که این امر از سیاستهای شرکت محسوب شده و تعاملات مفید و سازنده با این شرکتها می تواند تأمین به موقع قطعات و افزایش رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. وی ضمن تشریح این بازدید یک روزه تصریح کرد: وجود تجهیزات و امکانات پیشرفته خودروسازی و بهره مندی از بالاترین میزان استفاده از ربات و دقت تولید در سایپا کاشان موجب شده تا از این شرکت به عنوان یکی از شرکتهای برتر خودروسازی یاد شود و مقایسه این شرکت با شرکتهای معتبر خودروسازی اروپا توسط یکی از مدیران کره ای حاضر در بازدید مؤید این نکته بود.
کد خبر 16888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    0 0
    با سلام به جناب مدیر عامل محترم سایپا کاشان شما که لالایی بلدی چرا خودت خوابت نمیبره پراید های111 بی کیفیت و افتضاحی که تحویل مردم میدین رو چه جوابی براش دارین فقط بلدین مانور الکی بدین ما کیفیت محصولاتمون ال هست و بل هست کیفیت مونتاژ افتضاح سایپا 111 گواه میده میده که همش حرف میزنن اقایون مسئول