کد خبر 16990
۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۷
تحقیق و تفحص چاره کار نیست

پرشین خودرو: عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران اظهار کرد: در شرایط فعلی تحقیق و تفحص از صنعت خودرو دردی از این صنعت دوا نخواهد کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمدرضا نجفی‌منش خاطرنشان کرد: اگرچه تحقیق و تفحص حق قانونی مجلس است اما باید توجه کرد که مشکلات فعلی صنعت خودرو در حیطه وظایف و اختیارات خودروسازان و حتی مسوولان صنعتی کشور نیست. وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلات اصلی صنعت خودرو تامین ارز، نقدینگی و مواد اولیه داخلی و خارجی است که درباره تمام این مشکلات در نهادهای دیگری چون بانک مرکزی تصمیم‌گیری می‌شود. عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: بنابراین در این شرایط از نمایندگان مجلس می‌خواهیم که بر حل این مشکلات که موجب کاهش تولید خودرو شده است تمرکز کنند. به نوشته ایسنا، وی افزود: انتظار خودروسازان و قطعه‌سازان این است که نمایندگان مجلس وقت و توان خود را صرف حل این مشکلات کنند زیرا در شرایط فعلی صرف این وقت و توان برای تحقیق و تفحص از صنعت خودرو هیچ دردی را از این صنعت دوا نخواهد کرد. نجفی‌منش تصریح کرد: در سال‌های اخیر دو بار تحقیق و تفحص از صنعت خودرو صورت گرفته اما عملا هیچ دستاوردی از این تحقیق و تفحص‌ها نصیب صنعت خودرو نشده است.
کد خبر 16990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصرف کننده ناچار ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    ]چاره زمانی بود که خودرو گران به مردم میفروختین . جیبتون خیلی گشاده. دست شما با نعمت بخش تو یه کاسه است . ماشین داره ارزون میشه اینقدر ساز گرانی نزنید کار کنید !!!!