معرفی معلولان واجد شرایط دریافت تسهیلات واردات خودرو

پرشین خودرو: بنابر اظهارات معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، اسامی 4700 معلول واجد شرایط دریافت تسهیلات 30 میلیون تومانی واردات خودرو امروز چهارشنبه (هشتم آذرماه) به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، یحیی سخنگویی اظهار کرد: واجدین شرایط پس از ابلاغ این اسامی به استان‌ها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی این وزارتخانه برای استفاده از این تسهیلات به گمرک معرفی می‌شوند. به گفته معاون توانبخشی سازمان بهزیستی، واجدین شرایط باید معلول، دارای گواهینامه، متاهل و ... باشند. وی افزود: 70 هزار معلول برای استفاده از تسهیلات 30 میلیون تومانی واردات خودرو ثبت‌نام کرده‌اند. سخنگویی در ادامه با اعلام خبر افتتاح پایانه معلولان ظرف یک هفته آینده، عنوان کرد: زیرساخت‌های لازم برای ایجاد این پایانه از سوی سازمان بهزیستی فراهم شده و ظرف هفته آینده و همزمان با روز جهانی معلولان به بهره‌برداری می‌رسد. معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور همچنین با اشاره به ارسال لایحه بازنگری در قانون جامع حمایت از حقوق معلولان در شهریور ماه به وزارت رفاه، عنوان کرد: در انتظار ارسال این لایحه از وزارتخانه به هیات دولت و مجلس شورای اسلامی و تصویب آن در مجلس هستیم.
کد خبر 17213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حیدر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
    0 0
    سلام اینجانب بر اثر فلج اطفال از ناحیه پا معلول هستم در دوران جنگ تحمیل مدت 60 ماه در جبهه ها حضور داشتم اما متاسفانه هیچ خبری نیست