کد خبر 17318
۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳
چرا قیمت پژو ۲۰۶ ایرانی متفاوت است؟

پرشین خودرو: براساس اظهارات مسوولات ایران خودرو قرار است پژو 206 ایرانی از دو ماه آینده وارد بازار شود که البته به همین دلیل قیمت آن هم متفاوت خواهد بود.

به گزارش «پرشین خودرو»، درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: با سلام؛ از اینکه لطف کرده و مشکلات ما رو که دستمان به هیچ جایی نمیرسد پیگیری می کنید بسیار سپاسگزاریم. مشکل قبلی بنده رو که تحویل 206 بود پیگیری کرده بودین اما واقعا جواب ایران خودرو خیلی جالب بود. آنها جواب داده بودند ((خودروهای با تاریخ تحویل قبل از 12/7/91 به قیمت قبلی تحویل داده می شوند.)) تا اینجای کار درست اما بعدش جواب داده بودند که ((به دلیل آنکه 206 هنوز تولید نشده قیمت نهایی آن مشخص نیست)) اولا قیمت 206 در تاریخ 31/5/91 که تاریخ تحویل به بنده می باشد 16187000تومان بوده و قیمت الانم 19424000تومان که قاعدتا بنده باید 16187000 تومان پرداخت کنم پس کجای این قیمتها مشخص نیست. در ضمن 206 که مثل رانا تازه تولید نیست که قیمتش مشخص نباشد.لطفا این رو هم منعکس نمایید. با عرض معذرت-موفق و موید باشید. این درحالی است که به دلیل تولید 206 ایرانی این قیمت نسبت به گذشته تغییر خواهد کرد. قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در پاسخ به این سؤال که آیا داخلی سازی این خودرو باعث کاهش قیمت آن نخواهد شد، گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه داخلی قیمت این خودرو نیز متفاوت خواهد بود. سلیمانی در مورد قیمت 206 جدید نیز گفت: پیشنهاد ما به سازمان حمایت برای تیپ‌های مختلف این خودرو متفاوت است. وی در ادامه از برنامه تولید بیش از 15 هزار دستگاه خودرو در هفته توسط ایران خودرو خبرداد و گفت: امیدواریم با افزایش تولید بازار کنترل شود و به آرامش نسبی برسد.
کد خبر 17318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عليرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    2 0
    با سلام احتمالاً افزايش قيمت خواهد داشت چون مجبورند از موتور tu5 كه خودكفايي شده به جاي موتور tu3 وارداتي استفاده كنند و همانطوريكه ميدانيد موتورtu5 مربوط به 206 تيپ 5 و 6 يا v8 و v9 مي باشد
  • حمید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    2 0
    دوستان در این خودرو از قطعات چینی به جای فرانسوی استفاده خواهد شد پس قیمت باید ارزانتر باشد و کیفیت به مراتب بدتر!.
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
    0 0
    مگه نمیگن بخاطر افزایش قیمت دلار مجبورن قیمتا رو بالا ببرن چون ارزبری داره؟ پس 206 تولید داخل که ارزبری نداره!