کد خبر 18085
۴ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۱
جبران زیان خودروسازان از سوی دولت

پرشین خودرو: دبیر انجمن خودروسازان ایران جبران ضرر و زیان 3 هزار و 557 میلیارد تومانی خودروسازان از سوی دولت را خواستار شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، احمد نعمت‌بخش اظهار کرد: براساس تبصره دو ماده 101 برنامه پنجم توسعه، "چنانچه قیمت فروش کالا یا خدمات کمتر از قیمت عادله روز تکلیف شود، مابه‌التفاوت قیمت عادله روز و تکلیفی باید همزمان تعیین و از محل اعتبارات و منابع دولت در سال اجرا پرداخت شود و یا از محل بدهی دستگاه ذی‌ربط به دولت تهاتر شود". وی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل تعیین قیمت‌های تکلیفی از سوی دولت، خودروسازان محصولاتشان را با ضرر و زیان تولید و عرضه می‌کنند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل در نامه‌ای به رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان درخواست کرده‌ایم تا طبق این تکلیف قانونی نسبت به جبران ضرر و زیان خودروسازان اقدام شود. به نوشته ایسنا، دبیر انجمن خودروسازان ایران تصریح کرد: با توجه به زیان 3 هزار و 557 میلیارد تومانی شرکتهای خودروساز در سال جاری، از رئیس سازمان حمایت درخواست کرده‌ایم تا براساس گزارش حسابرسی شده شرکتها، مبلغ زیان هر شرکت از محل اعتبارات و منابع دولت پرداخت شود.
کد خبر 18085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاسر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    1 0
    تا به حال هم که خودرو سازی ما نفس میکشه از پول همین بیت المال بوده؟ جبران ضرر کسانی که پیش پرداخت کردن ولی هنوز ماشین تحویل نگرفتن و پولشان نصف شده با کیه ؟ اقای نعمت بخش یکی از عوامل گرانی خودرو شما با همدستی دلالها هستید که بازار خودرو رو اشفته کردید !!