کد خبر 18130
۵ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۲
بهترین ماشین‌های 2013 + تصاویر

پرشین خودرو: اگر شما یكی از میلیون‌ها نفری هستید كه عشقتان به اتومبیل‌های جدید شهره آشنایانتان است باید بدانید كه سال نوی میلادی شركت‌های بزرگ اتومبیل‌سازی دنیا خواب‌های خوبی برایتان دیده‌اند.

به گزارش «پرشین خودرو»، تغییراتی كه این شركت‌ها در اتومبیل‌های خود ایجاد كرده‌اند بسیار چشم‌نواز هستند. رسانه‌های مختلف انتخاب‌های متفاوتی را به عنوان برترین‌ خودروهای سال ۲۰۱۳ منتشر كرده‌اند.
به گزارش اقتصاد ایران آنلاین، ۱۰ خودروی این مطلب را فوربس به عنوان خودروهایی معرفی كرده كه بازار سال نوی میلادی را تحت‌تاثیر خود قرار خواهند داد.
Acura ILX
این خودرو كه ورژن لوكس «هوندا سیویك» است سبكی منحصربفرد را درظاهر درونی و بیرونی خود به نمایش می‌گذارد. اتاق این خوردو شیك و راحت است.
موتوری با حجم دو لیتر كه ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت دارد روی آن تعبیه شده است. موتور Acura ILX چهار سیلندر و دنده‌ آن اتوماتیك است.
در این ماشین از امكانات جانبی فوق‌العاده‌ای نیز استفاده شده. از جمله امكانات جانبی این خودرو می‌توان به اتصال تلفن‌های هوشمند اشاره كرد. در این سرویس با جا دادن سیمكارت به كیتی كه در اتومبیل نصب شده، می‌توان خودرو را مجهز به یك تلفن‌همراه شخصی كرد.
Audi Allroad
این خودرو را می‌توان جایگزینی بسیار مناسب برای اتومبیل Subaru Outback دانست. قدرت این اتومبیل ۲۱۱ اسب‌بخار است، از یك موتور چهار سیلندر استفاده می‌كند و دنده‌اش نیز اتوماتیك است.
حجم موتور این خودرو دو لیتر است. در این اتومبیل از تكنولوژی‌های فوق‌العاده‌ای استفاده شده. از جمله ویژگی‌های این اتومبیل كنترل قدرت هوشمند، اتصال آن به نقشه‌های گوگل و سیستم هشدار نقطه كور را می‌توان نام برد.
Audi Driveاز دیگر امكانات این اتومبیل است كه به راننده امكان می‌دهد مسیر و نقاط تغییر مسیر را برای خودرو برنامه‌ریزی كند.
BMW -Gran Coupe
Gran Coupe به تازگی به خودروهای سری شش بی.ام.دبلیوی چهار درب سال ۲۰۱۳ اضافه شده است.
برخلاف مدل‌های دو درب، اتومبیل‌های چهار درب می‌توانند چهار سرنشین را در نهایت راحتی درخود جای دهند.
حجم موتور این خودرو سه لیتر است و ۳۱۵ اسب بخار قدرت دارد.
این خودرو از موتور شش سیلندر بهره می‌برد. در این اتومبیل مجموعه‌ای از سیستم‌های پیشرفته كنترل شاسی تعبیه شده است كه در حفظ وقار آن به شدت تاثیر دارد.
BMW X۱
برای كسانی كه به دنبال خودرویی زیبا و در عین حال محكم هستند، بی.ام.دبلیو جدید یكی از بهترین گزینه‌هاست. BMW X۱ سریع و فرز است. این خودرو یك جانشین كوچكتر و ارزان‌تر برای X۳ است.
این اتومبیل، موتوری چهار سیلندر با ۲۴۰ اسب‌بخار قدرت دارد. چرخ‌های این خودرو به نحوی طراحی شده‌اند كه در جاده‌های خشك و لغزنده با امنیت كامل حركت می‌كنند.
Buick Encore
Buick Encore از نظر مكانیكی اگرچه شبیه Sonic شورولت است، اما از سیستم‌های جدیدی در آن استفاده شده. این خودرو ۱۴۰ اسب‌بخار قدرت دارد، حجم موتورش ۱.۴ لیتر است و از دنده اتوماتیك بهره می‌برد.
Buick Encore به یك سیستم پیشرفته از بین بردن سروصدا در اتاق ماشین مجهز است و از سیستم‌های هشداردهنده‌ای همچون هشدار خروج از خط بهره می‌برد.
Cadillac ATS
كادیكلاك ATS خودروی لوكسی است كه بخشی از ساختار خود را از كادیلاك CTS وام گرفته است. این اتومبیل از موتوری با حجم ۳.۶ لیتر و ۲۷۰ اسب بخار قدرت بهره می‌برد. در این خودرو از سیستم‌های پیشرفته امنیتی و راحتی راننده استفاده شده است.
این خودرو مجهز به صفحه‌ نمایش خازنی ال.سی.دی لمسی است كه از كنترل چند لمسی انگشت بهره می‌برد. این صفحه نمایش بسیار شبیه آی‌فون یا آی‌پد است.
Cadillac XTS
ویژگی‌های ساختاری این اتومبیل باعث شده است كه درون و بیرون آن بسیار زیبا و چشمگیر باشد. این خودرو از موتوری با حجم ۳.۶ لیتر و ۳۰۰ اسب بخار بهره می‌برد. خودروهای سبك XTS سیستم‌های خود را از كادیلاك CTS-V وام گرفته‌اند. با این حال رانندگی با اتومبیل‌های مدل XTS بسیار روان‌تر از دیگر مدل‌هاست.
در این اتومبیل سیستمی تعبیه شده است كه در شرایط نامساعد جوی باعث می‌شود امنیت رانندگی در آن بالاتر برود.
در Cadillac XTS طیف كاملی از آخرین امكانات در دسترس قرار گرفته است از جمله سیستم اجتناب از برخورد و هشداردهنده نقطه كور. پشتی صندلی راننده درمواقع خطر به لرزش درآمده و از طریق ارتعاش به راننده هشدار می‌دهد.
Chevrolet Spark
این خودرو مدل كوچك و جذابی است با چهار درب. موتور آن ۱.۲ لیتر حجم دارد، چهار سیلندر است و می‌تواند ۸۴ اسب‌بخار قدرت تولید كند.
یكی دیگر از ویژگی‌های آن كم‌مصرف بودن آن به شكل چشمگیری است. در قسمت عقب این اتومبیل دو نفر به راحتی می‌توانند مستقر شوند. حجم صندوق عقب آن نیز بیش از ۳۱ فوت مكعب است. این اتومبیل نیز از امكان اتصال تلفن‌های هوشمند برخوردار است.
Dodge Dart
این خودرو را باید نخستین رقیب جدی اتومبیل Dodge Neon دانست. مكانیك و طراحی این اتومبیل از تبار آلفا رومئوهای ایتالیایی است.
این خودرو بسیار شیك و مقرون به صرفه و با طراحی داخلی ویژه و قابل‌توجه است. هنگام رانندگی با این اتومبیل احساس می‌كنید فرمان ماشین گران‌تری را در دست دارید. موتور این خودرو ۱۸۴ اسب بخار قدرت دارد.
این اتومبیل به عنوان یكی از ارزان‌ترین اتومبیل‌هایی در بازار عرضه شده است كه از سیستم ایمنی هشدار نقطه كور استفاده می‌كند.
Ford C-MAX Hybride / Energi
انحنا و قوس‌ زیبای این اتومبیل باعث شده است كه در اتاق داخلی آن پنج سرنشین به راحتی بتوانند مستقر شوند. حجم موتور این اتومبیل دو لیتر است.
خودوری جدید فورد به سیستم‌های لمسی و كنترل چندرسانه‌ای مجهز شده است. یك دوربین دید عقب نیز از دیگر امكانات فورد C-MAX است. این اتومبیل از یك موتور برقی نیز استفاده می‌كند كه به اندازه ۲۰ مایل می‌توان با آن رانندگی كرد.

کد خبر 18130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha