آزادسازی قمیت گذاری خودرو کذب است

پرشین خودرو: مدیرکل دفتر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گفت: آزادسازی قمیت گذاری خودرو کذب است.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از موج، شهرام میرآخورلو با اعلام این مطلب گفت: متاسفانه بازار ایران توسط عرضه و کالا کنترل نمی شود و ما در کشوری زندگی می کنیم که اقتصاد آن با جو روانی و سفته بازی کنترل می شود. وی افزود: روز گذشته عامل جو روانی موجب شد تا قیمت سیمان در بورس اوراق بهادار چهار درصد افزایش یابد که این مساله ناشی از سفته بازی و دلالی بود. میر آخورلو با اشاره به سفته بازی و تغییر قیمت خودرو تصریح کرد: به دنبال افزایش تولید خودرو توسط شرکت های خودروسازی شاهد افزایش این کالا در بازار بودیم اما ورود مجدد سفته بازها موجب شده تا قیمت کالا طی روزهای اخیر گران شود. این مقام مسوول بیان کرد: انتشار اخباری از سوی دلال ها مبنی بر اینکه افزایش تولید خودرو خبری کذب است توانسته اند در بازار تغییرات قیمتی ایجاد کنند. وی با تاکید بر افزایش ظرفیت تولید خودرو در کشور خاطرنشان کرد: همچنان قیمت گذاری خودرو توسط کمیته قیمت گذاری انجام می شود و آزادسازی قیمت گذاری خودرو کذب است.
کد خبر 18148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    2 1
    تا گفتی ارزان شد جان من بگو دلار 3200 هم کذب ما همان 2500 بخریم
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    3 0
    شایعه آزاد سازی باعث میشود به اسم دروغی حمایت از مصرف کننده برای این آقایان رانت خواری ودلالالی سخت تر شود چرا یکی به این افراد نمی گوید کنترل نرخ دلار و مواد اولیه را در بورس کالا را انجام دهید .
  • شهرام ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    1 2
    اي خدا پدرت و امواتت رو بيامرزه .
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    1 0
    پس اونجا میگن 206 30 میلیون . اینجا میگن آزاد سازی دروغه! اگه سفته بازا و جو روانی و... تاثیر گذارن پس تو پست بالاتر صحبت از 30 میلیون بود!!؟؟