کد خبر 1816
۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۴
جزییات جایگزینی خودروهای فرسوده سایپا

پرشین خودرو: قائم‌مقام معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت گفت: اتمام فرآیند طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با محصولات سایپا 6 تا 8 ماه زمان می‌برد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از فارس، امیر رضا رجبی‌ درباره تأخیر در اعلام مراجعه دارندگان خودروهای فرسوده به مراكز اسقاط در طرح جایگزینی سایپا گفت: طرح‌های جایگزینی پس از توافق با بانك و خودروساز متناسب با تعدادی كه فی‌مابین توافق می‌شود اعلام و ثبت نام آغاز می‌شود. وی در ادامه افزود: در طرح جایگزینی محصولات سایپا با بانك‌های تجارت و ملت توافق شده است. قائم‌مقام معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت اظهار داشت: بازه زمانی فراخوان را اعلام می‌كنیم و افرادی كه مشمول شرایط هستند اقدام به ثبت نام در طرح می‌كنند و معمولاً این‌گونه است كه برای ثبت نام یك ماه زمان داده می‌شود. رجبی بیان كرد: این افراد به نمایندگی‌های سایپا مراجعه كرده و پس از ثبت نام مشمول طرح جایگزینی می‌شوند. قائم‌مقام معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت گفت: در طرحی كه تنها یك ماه زمان برای ثبت نام دارد مراجعه به مراكز اسقاط و بانك یا سایر مراحل متناسب با ظرفیت صورت گیرد. وی افزود: این طور نیست كه همه افرادی كه ظرف یك ماه ثبت نام كرده‌اند ظرف یك ماه نیز می‌توانند به مراكز اسقاط مراجعه كنند چرا كه این امر تدریجی است. رجبی با تأكید بر این‌كه اعلام مراجعه به مراكز اسقاط به صورت سیستمی و نر‌م‌افزاری صورت می‌گیرد، اظهار داشت: اعلام مراجعه دارندگان خودروهای فرسوده به مراكز اسقاط به صورت انتخابی نیست. وی در ادامه با بیان این‌كه پیش‌بینی ما این است كه تمام فرآیند طرح جایگزینی 90 هزار دستگاه فرسوده با محصولات سایپا ظرف 6 تا 8 ماه طول می‌كشد، تأكید كرد: بنابراین ممكن است افراد پس از ثبت نام در طرح 6 ماه دیگر برای مراجعه به مراكز اسقاط معرفی شوند. قائم‌مقام معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت گفت: پروسه زمانی طرح جایگزینی خودروهای فرسوده از زمان ثبت نام حساب نمی‌شود بلكه از زمان مراجعه به مراكز اسقاط محسوب می‌شود.
کد خبر 1816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی محمد حاجی زاده ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
    0 0
    سلام من خودروی فرسوده خود را در یزدنمایندگی خورشیدی تحویل داده ولی به مدت یک ماه است که سایت ملت جهت وام وگرفتن فرم باز نشده ومن در بانک تجارت هیج ضامنی ندارم باید چه کنم 09132500564 باتشکر وامید به پیگیری شما عزیزان