کد خبر 18331
۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۵
سهمیه بنزین این 4 خودرو قطع شد

پرشین خودرو: یک کارشناس صنعت خودرو از قطع سهمیه بنزین چهار خودروی داخلی که حجم موتور آن‌ها بیش‌تر از 1800 سی‌سی است، خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، مصطفی ممقانی اظهار کرد:‌ در حال حاضر تنها چهار خودروی مگان، مزدا 3، MVM530 و MVMX33 با حجم موتور بالاتر از 1800 سی‌سی تولید می‌شوند. وی با بیان اینکه با توجه به قیمت‌ بالای خودروهایی چون مگان و مزدا 3 حذف سهمیه بنزین هیچ تاثیری بر خریداران این خودروها نخواهد داشت خاطرنشان کرد: بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که با حذف سهیمه سوخت رغبت خریداران به خرید خودروهای کم مصرف با حجم موتور پایین‌تر افزایش یابد. این کارشناس صنعت خودرو افزود: تفاوت 18 هزار تومانی قیمت بنزین سهمیه‌ای با بنزین آزاد در حدی ناچیز است که انگیزه‌ای برای حرکت خودروسازان به سمت تولید خودروهای با حجم موتور پایین‌تر نیز ایجاد نخواهد کرد. ممقانی تصریح کرد: سال گذشته سهمیه بنزین خودروهای داخلی با حجم موتور 2000 سی‌سی به بالا قطع شد که آن هم تاثیری بر صنعت خودرو و بازار مصرف این محصولات نداشت.
کد خبر 18331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دوره گرد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    4 0
    اظهار نظر این کارشناس خیلی جالبه پس با این اوصاف برای کسی که یه موتورسیکلت معمولی داره دولت باید بنزین رو مجانی و حتی دم در خونه تحویلش بده
  • امین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    0 0
    کارشناس کجا بود ؟