کد خبر 18420
۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
وعده‌ خودروسازان برای ارتقا کیفیت

پرشین خودرو: عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به حساسیت اعضای کمیسیون صنایع و معادن بر کیفیت خودروهای داخلی گفت:‌ در این راستا چندین جلسه با وزیر صنعت معدن و تجارت و خودروسازان داشتیم که خودروسازان اعلام کردند موضوع کیفیت را در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از خانه ملت، الیاس طاهری تصریح کرد: نمایندگان در کمیسیون صنایع و معادن با حساسیت موضوع کیفیت و همچنین نوسان قیمتی خودرو که متناسب با بازار نبوده را پیگیری می کنند. نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی افزود: بحث کیفیت خودورها حتی در طرح تحقیق و تفحص هم در حال پیگیری است و امیدورایم با توجه به حضور غضنفری وزیر صنعت، معدن وتجارت و نظارت بر مواد استفاده شده در ساخت و تولید خودروهای داخلی، کیفیت خودروهای ما افزایش یابد. طاهری با اشاره به وعده وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر نظارت بر افزایش کیفیت خودرو تصریح کرد: امیدواریم هم کیفیت خودروهای تولید داخل افزایش یابد و هم قیمت ها هم متناسب با وضعیت اقتصادی مردم باشد نه به گونه ای که مردم متضرر شوند. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: البته ما هم در بحث کیفیت تاکید جدی داریم و این موضوع را نیز پیگری خواهیم کرد. نماینده مردم اقلید در مجلس با اشاره به جلسات برگزار شده با خودورسازان تصریح کرد: در نشست هایی که برگزار شد وزیر هم تاکید ویژه ای بر افزایش کیفیت خودروهای داخلی داشت. عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خودروسازان داخلی ارتقای کیفیت خودور را آغاز کرده اند؛ خاطرنشان کرد: خودروسازان به ویژه درخصوص ترمز و ایمنی خودروی پراید تاکید داشتند و اعلام کردند افزایش کیفیت را در دستور کار خود قرار داده اند.
کد خبر 18420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانشجو ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    2 0
    باز هم وعده دروغ به مردم واقعا دیگه بس نیست که از پول این مردم ماشین ها بی کیفیت می سازین و باز همون ماشین ها رو به چند برابر قیمت به این مردم می فروشید واقعا خودتون خجالت نمی کشید از اون خدای بالای سرتان شرم ندارید؟؟؟
  • سيد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
    2 0
    مگه اون موقع كه كبكشون خروس ميخوند محصولاتشون كيفيت داشت كه الان داشته باشه يا بخوان داشته باشن ...اينا هم مردم رو گير آوردن بخدا..