کد خبر 18431
۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۷
مصائب ثبت‌نام‌کنندگان مگان

پرشین خودرو: صدور مجوز افزایش قیمت مگان از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان و همچنین تعیین قیمت آن بر اساس حاشیه بازار هر چند دست دلال‌ها را از بازار این خودروی فرانسوی تا حدودی کوتاه کرد، اما قیمت جدید هم‌اکنون بلای جان مشتریانی شده که از تیرماه سال‌جاری اقدام به ثبت‌نام خودروی یاد شده کرده بودند.

به گزارش «پرشین خودرو»، در این زمینه برخی از مشتریان خودروی مگان که از تیرماه سال‌جاری اقدام به ثبت‌نام خودروی یاد شده کرده و موعد تحویل خودروشان نیز دی‌ماه تعیین شده بود، طی تماس با روزنامه «دنیای اقتصاد» عنوان کردند که شرکت تولید‌کننده، خودروی ثبت‌نامی تیرماه را قرار است با قیمت دی‌ماه تحویل دهد. بر این اساس در تیرماه امسال قیمت مگان 38 میلیون تومان بود این در حالی است که طی سه روز گذشته شرکت پارس خودرو قیمت خودروی مذکور را 57 میلیون و 600 هزار تومان تعیین کرده است. با این حساب تفاوت قیمت تیرماه تا دی‌ماه سال‌جاری بیش‌از 5/19 میلیون تومان محاسبه می‌شود این در شرایطی است که اگر ثبت‌نام‌کنندگان در تیرماه اقدام به خرید خودروی مگان از بازار می‌کردند در نهایت سه تا چهار میلیون تومان اضافه‌تر باید می‌پرداختند، اما حال شرکت پارس خودرو طی نامه‌ای قیمتی بیش از سه تا چهار میلیون تومان برای تسویه تعیین کرده است. در همین حال در مهرماه نیز مگان مشمول افزایش قیمتی 5/7 میلیونی شد. این در شرایطی است که طی سه روز گذشته شرکت پارس خودرو با توجه به فاصله قیمتی این خودروی فرانسوی با بازار طی اخذ مجوزی از سازمان حمایت از تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان، قیمت خودروی یاد شده را 57 میلیون و 600 هزار تومان تعیین کرد.
کد خبر 18431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دوره گرد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
    5 0
    اگر ذره ای برای این مردم ارزش قائل بودن و ورود خودرو آزاد بود آیا باز هم جرأت میکردن در سایه حمایت دولت دست به چنین کارهایی بزنن.
  • اسیر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    2 0
    به چه کسی به چه ارگانی پناه ببریم ؟ خدایا بی پناهان را دریاب .بنده نیز یکی از همان ها هستم
  • خریدارمگان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    1 0
    این سازمان حمایت ازمصرف کنندگان مطمئنه که کارش حمایت ازمصرف کنندگانه نه فروشندگان
  • بد شانس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    2 0
    یک میلیون پانصد هزار تومان نمایندگی از بنده بابت حق ال.... گرفت و 25 میلیون دادم برای ثبت نام به پارس خودرو . من اگه همون موقع بازار آزاد می خريدم اسم بدشانس نبود .
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    0 0
    این نهایت بی رحمی که مگان و به این قیمت میفروشید ! واقعا" نامردیه !! اگر فقط همین ماشین مگان رو 10 میلیون یا 9 میلیون تعیین کنید بخدا مردم از خریدن همیجن ماشینی صرف نظر نمیکنن تازه میخرنش! ولی شماها دارید بی انصافی میکند در حق مردم ! شما با این کارتون دارید مردم و گول میزنید! ؟ به گوش مسئولین و دولت ها و نهادها برسانید که بی انضافی هست که قیمت ماشین گرون بشه!! بهشون بگید که باید ماشین قیمتش ارزون بشه نه گرون؟؟فقط خواهشمندم حتمن به گوش مسئولین برسونید تا شاید بتونن یه کاری بکنن؟؟