کد خبر 18463
۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲
افزایش 10 تا 50 میلیون ریالی محصولات رنو

پرشین خودرو: در روزهای اخیر و با آزادسازی قیمت مگان، قیمت محصولات رنو در بازار 10 تا 50 میلیون ریال افزایش یافت.

به گزارش «پرشین خودرو»، در پی آزادسازی قیمت مگان و تعیین نرخ 56 میلیون و 580 هزار تومانی برای فروش این محصول توسط پارس خودرو، قیمت مگان در بازار 50 میلیون ریال افزایش یافت. بر این اساس، قیمت مگان در بازار از 61 میلیون تومان به 66 میلیون تومان رسید. همچنین با مطرح شدن بحث‌هایی در مورد احتمال افزایش قیمت مصوب تندر 90، قیمت این محصول در بازار با افزایش یک تا 1.5 میلیون تومانی همراه شده است. در حال حاضر قیمت تندر 90 مدل E2 پارس خودرو در بازار 28 میلیون تومان است که رشد یک میلیون تومانی را نسبت به روزهای قبل نشان می‌دهد. قیمت تندر 90 مدل E2 ایران خودرو نیز با افزایش یک میلیون تومانی به 27 میلیون تومان رسیده و نوع E1 این خودرو تولید شرکت ایران خودرو در بازار با افزایش قیمت 1.5 میلیون تومانی معادل 24 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. قیمت «رانا» نیز در بازار با رشد 2 میلیون تومانی طی روزهای اخیر به 27 میلیون تومان رسیده است. در مورد ماکسیما نیز می‌توان به افزایش 2 میلیون تومانی قیمت اشاره کرد که در حال حاضر 91 میلیون تومان معامله می‌شود. قیمت سانتافه هم در بازار با رشد 5 میلیون تومانی همراه شده و مشتریان می‌توانند این خودرو را با قیمت 135 میلیون تومان خریداری کنند. قیمت سوناتا همچنین با افزایش 2 میلیون تومانی به 127 میلیون تومان رسیده است. به گزارش «فارس»، در حال حاضر قیمت تیانا در بازار 118 میلیون تومان است که تغییری را نسبت به روزهای اخیر نشان نمی دهد. هر دستگاه سایپا 111 مدل SX در بازار 13 میلیون و 800 هزار تومان، سایپا 131 مدل SX معادل 13 میلیون و 300 هزار تومان و سایپا 132 مدل SX حدود 13.5 میلیون تومان معامله می‌شود که تغییری را نسبت به روزهای گذشته نشان نمی دهد. قیمت پژوپارس نیز طی روزهای اخیر بدون تغییر بوده و در حال حاضر در بازار 25 میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود. در مورد سمند ال‌ایکس نیز می‌توان به ثبات قیمت این خودرو و عرضه آن با نرخ 20 میلیون تومان در روزهای جاری اشاره کرد. قیمت پژو 405 بنزینی نیز در بازار تغییری نداشته و این خودرو 19 میلیون تومان معامله می‌شود. قیمت سایر خودروها نیز طی روزهای اخیر تغییری نداشته است.
کد خبر 18463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اميد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    9 0
    لطف كنن واردات روهم آزاد سازي كامل كنند (بدون تعرفه) شايد قدمي در راه مصرف كننده مظلوم باشه
  • دوره گرد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    8 1
    وقتی برای مگان از رده خارج 66 میلیون پول براش بدی.ظلم نیست.برای پراید 5 میلیونی 13 یا 14 میلیون پول دادن ظلم نیست.تا کی مردم چوب ندانم کاری خودرو سازان رو باید بخورن. تا موقعی که ضرر سود هنگفت خودرو سازان از جیب مردم پرداخت بشه فکری برای تحول در صنعت خودرو برای خودرو ساز باقی نمی مونه.
  • بنده خدا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    0 0
    با این سیر صعودی قیمت ها و حمایت دولت از تولید کنندگان پس آن ارزش یک موی کوخ نشین ها نسبت به کاخ نشین ها کجا رفت که امام راحل (ره) آنها را با هم عوض نمی کرد، یک کارمند چطور می تونه زندگی کنه چطور می تون ماشین بخره چطور می تونه مسافرت بره یا لَلمسلمین لّلضعفاء
  • اکبر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 0
    خدا به داد این مردم بدبخت برسد.
  • دانیال ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    خیلی بده