جریمه ۱۰۰میلیونی متخلفین به ازای هر خودرو

پرشین خودرو: رئیس شورای رقابت از توافق با وزارت صنعت و خودروسازان برای ارسال درخواست‌های افزایش قیمت‌ خودرو به این شورا خبر داد و گفت: خودروسازان متخلف به ازای هر خودرو ۱۰۰ میلیون تومان جریمه می شوند.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از تسنیم، جمشید پژویان در رابطه با جلسه اخیر شورای رقابت با معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران عامل گروه های ایران خودرو و سایپا برای بررسی وضعیت قیمت فروش خودروهای تولید داخلی در کشور، اظهار داشت: در این جلسه تمام مسائل به صورت شفاف مطرح و در نهایت مقرر شد خودروسازان درخواست قیمت‌های خود را به شورا ارائه نمایند. وی با اشاره به اینکه تاکنون خودروسازان درخواست‌های خود را به شورا ارسال نکرده‌اند، افزود: شورای رقابت امیدوار است که خودروسازان هر چه سریعتر درخواست ها را ارائه کنند در غیر این صورت شورا برای آنها مجازات‌های سنگینی را در نظر خواهد گرفت. به گفته رئیس شورای رقابت، تمام تلاش ما عدم استفاده از مجازات است اما اگر خودروسازان همچنان از اجرای قانون ممانعت کنند شورای رقابت براساس قانون برای هر خودرو ۱۰۰ میلیون تومان جریمه‌ را لحاظ می‌نماید. پژویان همچنان به استناد قانون شورای رقابت را مسئول قیمت گذاری خودرو عنوان می‌کند و معتقد است: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان فقط در جایگاه حمایت از مصرف کنندگان قرار دارد و به هیچ عنوان حق دخالت در قیمت گذاری خودرو را ندارد.
کد خبر 18654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
    2 0
    سازمان حمایت تا الان قیمت رو هم مشخص می کرد واردات رو آزاد کنن اون موقع هر چقدر دوست دارید ماشینهای 20 سال پیشتون رو گرون کنید