واجدین شرایط دریافت خودرو وارداتی

پرشین خودرو: معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از معرفی واجدین شرایط دریافت خودروی وارداتی به استانها خبر داد و گفت: نحوه ارائه این تسهیلات به معلولان هنوز مشخص نشده است.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از مهر، یحیی سخنگویی با بیان این مطلب افزود: اسامی معلولان واجد شرایط دریافت 30 میلیون تسهیلات گمرکی مشخص و به استانها برای استعلام نهایی فرستاده شده است. وی با اشاره به اینکه 4700 معلول سهمیه استفاده از خودروی وارداتی را دریافت می کنند، گفت: در حال حاضر دو برابر ظرفیت موجود اسامی معلولان را به استانها ارسال کرده ایم و پس از رد برخی از افراد اسامی واقعی آنان اعلام خواهد شد. معاون توانبخشی سازمان بهزیستی تاکید کرد: هم اکنون هیچیک از معلولان تسهیلات 30 میلیون تومانی را دریافت نکرده اند اما به محض استعلام به اداره واردات گمرک معرفی می شوند. سخنگویی در مورد نحوه دریافت تسهیلات، گفت: هنوز میزان و چگونگی ارائه تسهیلات گمرکی مشخص نشده است و این موضوع خارج از وظیفه بهزیستی است و ما در نهایت فقط افراد واجد شرایط را معرفی می کنیم. به گفته وی، برای معرفی افراد واجد شرایط قرعه کشی انجام نشده است بلکه معلولان براساس اولویت انتخاب شده اند.
کد خبر 18684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    0 1
    کدوم خودرو؟ از سال 87 دوبار ثبت نام کردم هنوز خبری نیست
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    1 0
    با سلام و خدا قوت از دوستان عزیز خواهش میکنم برای انتخاب معلولان جهت دریافت خودرو دقت کافی نمایند و از تحویل خودرو به کسانی که در پرداخت هزینه های آن نا توان هستند جلو گیری شود تا حق کسی ظایع نشود و کسی برای گرفتن خودرو سالها با توان کاری انتظار نکشد بیهوده
  • هرمزاحدی نویده ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    0 1
    ازسال 87خودروی مگان ویژه معلولین ازرشت ثبت نام کردم هنوزخبری نیست.