با اخلالگران در تولید خودرو برخورد می شود

پرشین خودرو: دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بر ضرورت شناسایی و برخورد با هرگونه اخلالگر در فرایند تولید خودرو در کشور تاکید کرد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایرنا، محمد بیاتیان با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر نقش یک قطعه‌ساز بزرگ در کاهش تولید خودرو در کشور، بیان کرد: در صورتی که این قطعه ‌ساز در فرآیند فعالیت خودروسازان کشور مشکلی ایجاد کرده است باید با رجوع به قرارداد بسته شده فی مابین، به صورت قانونی با کارشکنی ‌های آن برخورد شود. نماینده مردم کردستان تصریح کرد: شنیده شده است که برخی قطعه‌سازان قطعات خود را به چین سفارش داده و به اسم تولید داخل در خودروها استفاده می‌کنند که این امر موجب افت کیفیت خودروها و نارضایتی مصرف‌کنندگان شده است. گفتنی است، پیش از این برخی از رسانه‌ها از نقش یک قطعه‌ساز بزرگ در کاهش تولید خودرو در کشور خبر داده بودند و گفته می شود این قطعه‌ساز که بیش از 30 درصد قراردادهای تامین قطعات ایران خودرو را در اختیار داشته و تامین کننده اصلی قطعات ایرانی خودروهای رانا و پژو 206 است، در مقاطع مختلف فرآیند تحویل قطعات را قطع و موجب توقف فعالیت خطوط تولید این خودروها شده است.
کد خبر 18757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسام ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    3 0
    آخه نبايد كه يه طرفه قضاوت كرد ، شايد خودروساز پولش را پرداخت نمي كرده . تا اونجايي كه خبر دارم خودروسازها تا تونستند به قطعه سازها زور گفتند و هميشه حقشون را با چندين ماه تاخير پرداخت مي كنند . احتمالا اين دفعه قطعه ساز گفته تا پول ندي از قطعه خبري نيست و واقعا حق هم داره .