با پیش پرداخت 15 میلیونی تندر بخرید

پرشین خودرو: پیش فروش ویژه محصولات شرکت پارس خودرو به مناسبت دهه فجر از ساعت 11 صبح امروز چهارشنبه 27 دی ماه آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه سوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش «پرشین خودرو»، در این طرح خودروهای تندر90 E2 با پیش پرداخت 15 میلیون و خودروی پارس تندر با 17 میلیون تومان با موعد تحویل تیر، مرداد و شهریور 92و سود مشارکت 7 درصد و انصراف 5 درصد آماده ثبت نام علاقه مندان خواهد بود. بر اساس این گزارش خودروی مگان نیز با شرایط پرداخت 40 میلیون تومان و با سود مشارکت 8 درصد و انصرف 6 درصد و تحویل تیر ،مرداد و شهریور92 نیز، آماده ثبت نام علاقه مندان خواهد بود. علاوه بر این، خودرو تیانا با پیش پرداخت 70 میلیون تومان با موعد تحویل تیر 92 و سود مشارکت16 درصد و انصراف 14 درصد و همچنین خودروی پیکاپ با پیش پرداخت 35 میلیون تومان با موعد تحویل خرداد و تیر 92با سود مشارکت و انصراف بترتیب 15 و 13درصد نیز جزء سبد محصولات این طرح هستند. همچنین فروش محصولات بصورت اینترنتی نیز امکان پذیر بوده و مشتریان محترم می توانند جهت ثبت نام با مراجعه به آدرس www.saipagroup.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اینترنتی در این طرح اقدام کنند. گفتنی است کلیه ثبت نام ها با محدودیت کد ملی اعمال می شود و متقاضیان می توانند تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 3 بهمن، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور ویا به آدرس www.saipagroup.ir مراجعه کنند.
کد خبر 18925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصرف کننده ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    13 0
    با این شرایط فقط برای دلالان خوبه!!
  • مهدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    17 0
    لطفاً مردم رو راهنمایی هم بکنید که مثلا تندر رو 6 ماهه دیگه با 500 هزارتومان تخفیف میگیرید ولی تندر 28 میلیونی بازار آزاد امروز رو ،اونروز به قیمت کارخونه ای 35 میلیونی باید تحویل بگیرید یعنی تخفیف رو که باید بیخیالش بشید هیچ 6 و نیم میلیون دیگه هم باید نسبت به امروز بیشتر پرداخت کنید بعبارتی با پول نقد تون جنس نقد بخرید نه نسیه
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    5 0
    برای هیچ کس خوب نیست...الان بخریم 28 اون موقع میگن 48 میلیون/ بابت حمایت از کار وسرمایه ایرانی 423 هزار تومان سود مشارک تعلق گرفته17میلیون دادی30570 هزار تومان دیگه بیار بده..!
  • حمید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    2 0
    دوست عزیز سایت فروش نه تنها به 3 بهمن نرسید بلکه همان شب 27 دی ماه بسته و نمایندگی به هیچ وجه ثبت نام ندارن
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    0 0
    چراکل قیمت روزراازمشتری نمی گیرندنهایتامیشودبرای زمان تحویل طبق سودبانکها مابه التفاوت به خریداربدهند