کد خبر 19186
۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵
بروکراسی قیمت گذاری کاهش می یابد

پرشین خودرو: دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: کارگروهی به ریاست معاون اول رئیس جمهور با عضویت وزیران صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصاد و دارایی، رئیس شورای رقابت و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تشکیل می شود تا درباره چند موضوع مهم خودرو تصمیم گیری کنند.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از واحد مرکزی خبر، احمد نعمت بخش افزود: این کارگروه قرار است درباره پرداخت تسهیلات خودروسازان از اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون، پرداخت ارز مبادله ای به خودروسازان که تاکنون پرداخت نشده است و قیمت گذاری بر اساس ارز مبادله ای تصمیم بگیرند. دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: دستورالعمل تدوین شده است و منتظر ابلاغ معاون اول رئیس جمهور هستیم. وی تصریح کرد: با ابلاغ این دستور بروکراسی قیمت گذاری کاهش می یابد و قیمت تولید خودرو و قیمت بازار به یکدیگر نزدیک خواهد شد و رانت هم از بین می رود. نعمت بخش تاکید کرد: با ابلاغ دستورالعمل قیمت گذاری خودرو براساس ارز مبادله ای امکان تولید بیشتر خودرو برای مصارف داخل و صادرات فراهم می شود.
کد خبر 19186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    1 0
    اولین ثمره این قیمت گذاری دقایقی پیش معلوم شد مگان توسط پارس خودرو مجددا 8میلیون تومان گران شد وبخشنامه آن ساعاتی پیش به نمایندگیهای سایپا اعلام شد از 57میلیون به 65میلیون تغییر یافت.با نام مگان 2000اتوماتیک یورو4