کد خبر 19245
۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹
مرگ 5 تن در برخورد 2 سواری

پرشین خودرو: معاون عملیات پلیس راه کشور از مرگ پنج تن بر اثر برخورد پژو405 با پراید خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ صمد اسفندیاری در تشریح مهمترین تصادفات شبانه روز گذشته به برخورد خونین یک دستگاه پژو405 و خودروی سواری پراید در کیلومتر 30 جاده ساحلی «دیّر» به «بردخورن» در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: در این حادثه که ساعت 18:15 روز گذشته (جمعه) رخ داد پنج تن کشته و یک نفر دیگر مجروح شدند. وی افزود: بررسی کارشناسان تصادفات پلیس راه نشان داد که انحراف به چپ از جانب راننده پژو 405 علت بروز این حادثه بوده است. معاون عملیات پلیس راه کشور همچنین از مرگ دو تن در اثر واژگونی پژو207 در کیلومتر55 محور بندرعباس اشاره کرد و تصریح کرد: در این حادثه نیز که به علت تخطی از سرعت مطمئنه ازجانب راننده سواری پژو رخ داد علاوه بر مرگ دو تن، یک نفر دیگر نیز مجروح شد. وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 110 فقره تصادف در جاده‌های کشور رخ داده است، گفت: از این میان 10 فقره منجر به فوت و 100 فقره نیز منجر به جرح بوده است. اسفندیاری با اشاره به اینکه در 10 فقره تصادف منجر به فوت 15 تن جان خود را از دست داده‌اند، اظهارکرد: در 100 فقره تصادف منجر به جرح نیز 157 نفر دچار جراحت شدند. وی 35 درصد از تصادفات شبانه روز گذشته در جاده‌های کشور را از نوع واژگونی عنوان کرد و به ایسنا گفت: تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو در صدر مهمترین علل بروز تصادفات قرار دارند. همچنین برخورد خودروی پیکان با موتورسیکلت در محور اصفهان – شهرکرد یک کشته ویک مجروح برجای گذاشت. رئیس پلیس راه اصفهان امروز گفت: در این حادثه راکب موتورسیکلت در دم جان باخت و سرنشین آن مجروح شد. سرهنگ نیکبخت علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ خودروی پیکان و سبقت غیرمجاز آن اعلام کرد. معاون عملیات پلیس ‌راه کشور از کشته شدن ۷ تن و مجروح شدن ۲ نفر در روز گذشته به واسطه ۲ تصادف در جاده‌های کشور خبر داد. سرهنگ اسفندیاری معاون عملیات پلیس‌ راه کشور گفت: در ساعت 22 و 10 دقیقه دیروز در کیلومتر 55 محور کرمان به بندر عباس یک دستگاه سواری پژو 207 به علت تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد که در اثر این حادثه 2 نفر از سرنشینان خودرو فوت کرده و یک نفر مجروح شد. سرهنگ اسفندیاری همچنین افزود: در حادثه‌ای دیگر در استان بوشهر جاده ساحلی دیر به برده خون در کیلومتر 30 یک دستگاه پژو 405 به دلیل انحراف به چپ با یک دستگاه خودروی پراید برخورد می‌کند که در اثر آن 5 نفر فوت و 1 نفر مجروح می‌شوند. معاون عملیات پلیس راه اعلام کرد: طی هفته گذشته بیشترین تصادفات به علت تخطی از سرعت مطمئنه با 26 درصد و پس از آن عدم توجه به جلو با 25 درصد و بیشترین تصادفات با 35 درصد مربوط به واژگونی گزارش شده است.
کد خبر 19245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دیری ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
    0 0
    عامل مرگ این 5نفر درشهرستان دیر کسی نیست بجز شخص مدیرکل اداره راه استان بوشهر بخاطرکوتاهی درتکمیل کردن بزرگراه بوشهربه دیر
  • غریبه ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
    0 0
    به نظر من تو کشوری که همه ی ما ایرانی توش زندگی میکنیم اصلن مردم در رانندگی رعایت نمیکنن همین تصادفات باعث مرگ چندین نفر میشه ! چرا مردم فرهنگ رانندگی رو رعایت نمیکنن! چرا مردم از قانون رانندگی سرباز میزنن! تاکی باید این همه مرگ چندین نفر جلوی چشمامون ببینیم ها! اخه چرا مردم ایران بی فرهنگ شدن؟؟