کد خبر 19311
۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۷
قیمت تندر اتومات هنوز مشخص نسیت

پرشین خودرو: معاون تولید تندر90 ایران خودرو خبر از اخذ تاییدیه کیفی تندر90 دنده اتوماتیک از شرکت رنو فرانسه و سازمان ملی استاندارد ایران داد و گفت: قرار است تاپایان سال جاری سه هزار دستگاه از این خودرو تولید و روانه بازار شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمدرضا معتمد معاون تولید تندر90 ایران خودرو درمراسم برگزاری تست تندر90 دنده اتوماتیک ایران خودرو توسط خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: بابازدید اخیرمدیران ارشد شرکت رنوفرانسه از خطوط تولیدتندر90 اتوماتیک ایران خودرو ، ویژگی های فنی، عملکردی وکیفی این خودروبه تایید رسید. وی افزود: برنامه تولید تندر90 اتوماتیک ایران خودرو در سال آینده 15 هزار دستگاه است. معتمد تاکید کرد: خطوط تولید این خودرو به صورت کامل با استاندارد کیفی رنو که از استانداردهای مطرح و به روز اروپا محسوب می شود، مطابقت دارد. معاون تولید تندر90 ایران خودرو میزان رضایت مشتریان از تندر90 را براساس اطلاعات سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال گذشته 5. 72 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: ایران خودرو تنها سایت تولیدکننده تندر90 دنده اتوماتیک در دنیا است. وی گفت: مجوز تولید انبوه تندر90 دنده اتوماتیک در تاریخ 30 دی ماه سال جاری از شرکت رنوی فرانسه اخذ شد و برای این پروژه بیش از 67 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است. معتمد از مهمترین ویژگی تندر90 دنده اتوماتیک را سهولت رانندگی در ترافیک شهری، کاهش استهلاک گیربکس و متعلقات، عملکرد بسیار خوب و اطمینان خاطر در سر بالایی و سرپایینی و عدم مکان سرقت خودرو در حال قرار گرفتن در وضعیت پارک عنوان کرد. معاون تولید تندر90 ایران خودرو تصریح کرد: تندر اتوماتیک از نوع تیپ ترونیک است که منطبق بر محصولات روز دنیا به حساب می آید و همچنین این گیربکس دارای قابلیت رانندگی در جاده لغزنده است. وی مهمترین تفاوت های بین تندر90 معمولی و دنده اتوماتیک را نمایش وضعیت دنده در قسمت نمایشگر جلو آمپر، تغییر دسته دنده، پوسته سپر جلو عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: مصرف سوخت تندر90 دنده اتوماتیک در سیکل ترکیبی (شهر -جاده) 3. 8 لیتر در هر 100 کیلومتر است. معاون تولید تندر90 ایران خودرو افزود: حجم موتور تندر90 دنده اتوماتیک، 1600 سی سی، 16 سوپاپ مجهز به سیستم انتقال قدرت چهار دنده اتوماتیک و استاندارد آلایندگی یورو چهار را پاس می کند. وی تعداد نمایندگی های ارائه خدمات پس از فروش تندر90 دنده اتوماتیک را در حال حاضر 36 نمایندگی عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: با همکاری شرکت ایساکو، به تدریجی تعداد نماینگی های پایلوت نیز افزایش خواهد یافت. معتمد در خصوص قیمت تندر 90 دنده اتوماتیک اظهار داشت: قیمت این نوع خودرو هنوز مشخص نشده است و منتظر مصوبه دولت در این خصوص هستیم. این مقام مسئول همچنین در خصوص زمان تولید تندر 90 اتوماتیک در شرکت ایران خودرو اظهار داشت: قرارداد این پروژه در شهریور ماه امسال با شرکت رنو پارس امضا شده است، اما عملیاتی شدن آن نیاز به زمان بیشتری دارد. وی در پایان میزان داخلی سازی تندر 90 ایران خودرو را حدود 61 درصد عنوان کرد.
کد خبر 19311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
    8 0
    هنوز همون تندر 90 های معمولی رو ندادند ، واقعا که این خودرو سازا رو دارند ها...
  • یوسفی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
    3 0
    باسلام- ایران خودرو به جای بر گزاری این نمایش بالماسکه و ادعای سرمایه گذاری 67میلیارد ریالی ،برود به تعهدات خود به مشتریانی که بیش از 5ماه است 50درصد قیمت تندر را پرداخته واز تاریخ تحویل تندر 90آنها گذاشته و با اجازه خودشان یک ایربگ ازآن کم کرده ،عمل کند. راستی برای این سرمایه گذاری مشکل ارز نداشتید؟ نکنه با پول پیش مشتریان دست به این کار خارق العاده زدید؟! ارزش چند حساب شد؟1226 تومنی یا ....!!!