کد خبر 19354
۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۱
پلیس متهم اصلی گرانی تندر 90 است!

پرشین خودرو: دبیر انجمن خودروسازان ایران می گوید پلیس با عدم شماره گذاری خودروی ال 90 باعث افزایش قیمت آن شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، احمد نعمت بخش در برنامه پایش درباره افزایش قیمت انواع خودرو در بازار گفت: همه ساله با نزدیک شدن به ایام عید نوروز تقاضا در بازار خودرو افزایش می یابد که این موضوع قیمت ها را افزایش می دهد. وی تاکید کرد: ما از اول امسال اعلام کردیم با قیمت هایی که سازمان حمایت تعیین کرده است خودروسازان زیان می کنند اما اقدامی در این زمینه صورت نگرفت. نعمت بخش با بیان این که خودروسازان در سال جاری یک ریال ارز مبادله ای دریافت نکرده اند، تصریح کرد: رئیس جمهور نیز اعلام کردند خودروسازان با این شرایط زیان می کنند و با پرداخت ارز مبادله ای به خودروسازان موافقت کردند اما تا کنون ارز مبادله ای به خودروسازان تعلق نگرفته است. وی تاکید کرد: در شرایطی که ارز مبادله ای به خودروسازان تعلق می گرفت امروز قیمت خودروها در بازار کاهش می یافت. دبیر انجمن خودروسازان درباره این موضوع که خودروسازان برای کسب سود بیشتر خودرو ارائه نمی کنند، گفت: این موضوع منطقی نیست چرا که خودروسازان برای انبار کردن روزانه 3 هزار خودرو جایی ندارند. وی با بیان این که خودروسازان منتظر ابلاغ دستور ارائه ارز مبادله ای هستند، افزود: پرداخت ارز مبادله ای به خودروسازان باعث می شود خودروسازان مازاد تعهد خود خودرو به بازار ارائه کند و این موضوع باعث کاهش قیمت خودرو می شود. به گزارش نامه، نعمت بخش با بیان این که هم اکنون ایران خودرو روزانه 20 میلیارد تومان زیان می کند، درباره افزایش قیمت خودروی ال90 گفت: پلیس با عدم شماره گذاری برای این خودرو باعث افزایش قیمت آن شد. وی تصریح کرد: با توجه به این که شرکت های خارجی تولید کننده ایربگ به خودروسازان ایرانی ایربگ نمی فروشند خودروسازان در این زمینه با مشکل رو به رو هستند.
کد خبر 19354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
    9 0
    لطفا این موضوع را پیگیری کنید که چرا بجای تحویل دادن L90های تحویل آذر ودی ماه دست هر یک از کارکنان سایپا 1یا 2 L90دادند ودر بازار آزاد دارند میفروشندهمگی هم 2 ایربگ است به اسم سهمیه کارکنان.!؟؟؟
  • بهنام ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
    6 0
    این چه حرفیه مقصر پلیس است پلیس ضامن امنیت مردم است
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
    7 0
    آقای نعمت بخش: کاملا منطقی و کاملا درست! علت گرانی تندر که مشخص شد!! یه لطفی کنین و بگین 206، پراید، ماکسیما، 207، 405، مگان، رانا، تیبا، ویتارا، ام وی ام، سمند، مزدا و بقیه ماشین ها را کی گرون کرده، لطفا عامل گرانی اونها را هم به ملت معرفی کنین و خیال همه را راحت کنین که یه وقت در مورد بعضی ها فکر اشتباه نکن!!!
  • صالحی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
    3 0
    باسلام-میگن دروغگو کم حافظه است.نعمت بخش در مصاحبه با پرشین خودرو مورخ6/11/91 ادعا کرد ،سه هزار تندر 90 به علت عدم شماره گذاری پلیس راهور در پارکینگ های پارس خودرو و ایران خودرو، خاک میخورند.سازمان حمایت واقعا این صحبت ها را رصد میکند .عامل اساسی گرانی تندر ،نعمت بخش و خودروسازانی هستند که با اجازه خودشان یک ایربگ از خودروی کم کردند که مجوز تولید با دو ایربگ دارد وبا این عمل ،عرضه خودرو را متوقف و مشکل را به گردن پلس راهور انداختند تا مجوز افزایش سه باره قیمت درسال91 را بگیرند . یک سوال دارم چه طور خودروسازان پس از پرشدن سایت ثبت نام ،بلافاصله سایت را می بندند پس برای تعداد محدودی برنامه ریزی دارند اما برای تعدادخودروی که باید دو ایرگ داشته باشد ،برنامه ریزی نمی کنند؟ پیگیری نمایید
  • یوسفی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
    1 0
    یکی از پرسنل سایپا و تعدادی از پرسنل ایران خودرو در دفتر های نمایندگی فروش در شهرستان ها نیز خبر تحویل تندر های E2LPرا به عنوان سهمیه تایید کرد ه اند