کد خبر 19754
۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷
تداوم روند شکایت مردم از خودروسازان

پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت خودروها باید به گونه ای تعریف شود که نه خودروساز متضرر شود و نه مردم.

به گزارش «پرشین خودرو» نادر قاضی پور افزود: مجلس به تمام تخلفات خودروسازان در حوزه های مختلف از قیمت گذاری گرفته تا کیفیت محصولات داخلی، استفاده از تجهیزات ایمنی و استاندارد یورو 4 نظارت می‌کند. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: روند شکایت های مردمی از دو خودروساز اصلی کشور به سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده ادامه دارد. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهارداشت: تحقیق و تفحص از شرکت های خودروساز در کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصویب شده و پس از انتخاب اعضای هیات تحقیق و تفحص و نهایی شدن طرح، موضوع در صحن علنی مجلس مطرح می شود.
کد خبر 19754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
    11 0
    شکایت....را می خواهی به .....ببری؟بی فایده است.
  • م ر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
    1 0
    چرا مجلس در خصوص تظلم خواهي مردم دررابطه باتصميم سازمان حمايت ازمصرف كنندگان وتوليدكنندگان در رابطه باثبت ناميهاي قديم كه تاريخ احتساب قيمت براي قبل از 1/11/91وبعد آن، هيچ گونه كاري نمي كنند. همه يك زمان ثبت نام كرده اند ولي ظرفيت ثبت نام باعث شده كه تحويل در ماههاي مختلف باشد ولي تحويليهاي 1/11/91به بعد متضرر شده اند