لوکس‌ها چقدر قیمت می خوردند؟

پرشین خودرو: شنبه گذشته روزی بود که خودروسازان قیمت‌های جدید خود را بر سامانه ۱۲۴ قرار دادند، اما جای خالی چند خودرو هنوز در این سامانه خالی است.

به گزارش «پرشین خودرو»، سوزوکی گرندویتارا، نیسان تیانا، ماکسیما و مگان خودروهای لوکسی هستند که خودروسازان هنوز تکلیف قیمت‌ شان را روشن نکرده اند. هرچند انتظار می‌رفت با ابلاغ مصوبه آزادسازی قیمت خودرو و با مشخص شدن قیمت‌های جدید التهاب بازار از بین برود، اما حالا شاهد آن هستیم که قیمت خودروهای لوکس موردنظر پایین نیامده و بالاتر نیز رفته است. در حال حاضر قیمت تیانا در بازار به ۱۵۰ میلیون تومان، ماکسیما به ۱۱۵ میلیون تومان و مگان به ۸۵ میلیون تومان رسیده و ویتارا نیز خودرویی 123 میلیونی به شمار می‌رود. به گزارش دنیای اقتصاد، با توجه به رشد قیمت این خودروها در بازار این پرسش پیش می‌آید که چرا خودروسازان قیمت آنها را اعلام نمی کنند؟ آیا در انتظار افزایش بیشتر قیمت‌ها نشسته اند تا زمانی‌که می‌خواهند قیمت‌ها را در سامانه ۱۲۴ قرار نهایی کنند، با توجه به حاشیه بازار بیشترین افزایش قیمت را داشته باشند؟ البته گمانه‌زنی‌هایی در مورد قیمت این خودروها وجود دارد، به نحوی که گفته می‌شود قیمت رسمی تیانا ۱۳۵ میلیون تومان، ماکسیما ۱۰۵ میلیون تومان، مگان ۷۵ میلیون تومان و ویتارا نیز حدود 115 میلیون تومان خواهد بود.
کد خبر 19782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانشجو ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    آخه ماشین 12 سال پیش 105 میلیون این یعنی فاجعه اون ور آب با چنین پولی میرن یه فراری یا آئودی مدل سال رو میخرن نه چنین ماشینی.
  • زیاندیده ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    0 0
    تا آنجا که می توانین قیمتها را بالا ببرین اصلابه مصرف کننده هم اهمیت ندین چون مصرف کننده چشمش کور باید بخره
  • ساسان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    0 0
    صنعت نازپرورده ، دچار ضعف مدیریت ، فاقد نقشه ی راه و در یک کلام ورشکسته فقط هنرش اینه که یه سری اتول از رده خارج اونوریا رو مونتاژ کنه و هی پز بده آی لوکس سازم و لوکس می سازم ، خب چنین صنعتی مستعد می شه واسه سواستفاده ، رانت ، هدررفت منابع ملی و قاعدتا جذاب برای زالوها(دلالها)