کد خبر 19927
۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱
از غم بی‌ماشینی، افسرده‌ام!

پرشین خودرو

به گزارش «پرشین خودرو»، سال پیش، همین روزها نگرانی‌های مردم چیز دیگری بود و نیاز شب عید آنها هم چیز دیگری، سال پیش همین وقت‌ها همه از قیمت آجیل و پسته سراغ می‌گرفتند اما امسال کلاً وضع فرق کرده کسی سراغی از پسته و آجیل شب عید نمی‌گیرد، نگرانی‌ها از پسته و آجیل عبور کرده و به چرخ و دنده رسیده! گویا وضع مردم خیلی بهتر شده! این روزها آنها به خودرو بیشتر فکر می‌کنند تا به نیازهای معمول همیشگی شب عید! اصلاً دغدغه دولتیان هم همین شده، آنها هم فهمیده‌اند که مردم دیگر مشکل تامین پسته و آجیل ندارند به همین دلیل هم جناب وزیر صنعت، معدن و تجارت روز بیست و سوم گفت که: «بامدیران عامل ایران خودرو و سایپا اتمام حجت کردیم تا انواع محصولاتشان را به صورت مستمر در بازار عرضه کنند تا نیاز بازار به موقع تامین شود.» همین گفته نشان می‌دهد که وزیر محترم نگران مردم است. از سوی دیگر مجلس هم دست بکار شده در تیتر اخبار چند روز پیش بحث از ورود مجلس به بازار خودرو هم بود. اوضاع طوری شده که همه نگران مردم‌اند، مردمی که از غم بی ماشینی افسرده‌اند. اما این نگرانی‌ها و دغدغه‌ها فقط به دولتمردان و نمایندگان مردم ختم نشد. امروز خبر دیگری هم بود، این‌بار خودروسازان باز هم خبر ساز شدند آنها هم از نگرانی شب عید مردم پرده برداشتند و قول دادند که: نیاز شب عید را تامین خواهند کرد! همیشه گفته‌اند سالی که نکوست از بهارش پیداست، اما علائم سال 92 منتظر بهار نشدند و در زمستان خود را نشان داده‌اند، چه علامتی بهتر از اینکه خودروسازان هم امسال به فکر نیاز شب عید مردم‌اند! چه علامتی بهتر از اینکه امسال می‌توانیم بجای آجیل و پسته، از چرخ و دنده صحبت کنیم. شاید بهتر بود این گونه تیتر می‌زدیم. از آجیل و پسته تا چرخ و دنده!
کد خبر 19927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سينا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
    22 7
    اما فكر كنم اينطور نباشه كه شما نوشتين. الان هم مردم توي فكر چگونگي خريد آجيل و پسته كيلويي 60 هزار تومان هستن. تو اين وضعيت ماشين به چه درد ميخوره كه هيچ فايده اي به جز افزايش ترافيك و دود نداره. البته فعلاً.
  • دانشجو ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
    15 0
    خدا باعث و بانیش رو ... و خدا به داد این مردم برسد.
  • جواد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
    10 0
    سینا جان بحث اینا نیست عمق فاجعه خیلی بیشتر از آجیل و ماشینه !!!
  • وحید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
    7 0
    کاملا مخالفم. شما در یک مقاله میگویید که باید به حال مصرف کننده ایرانی گریست و حال میگویید که مردم به افزایش قیمت خودرو واکنش نشان ندهند و به فکر آجیل و پسته باشند!!! شاید سایت شما هم توسط یکی از عوامل دخیل در گرانی خودرو اداره میشه. لطفا ضدونقیض صحبت نکنید. در ضمن همه مردم فهمیدند که قیمت کیلویی آجیل به فراتر از 60 هزار تومان رسیده و خیلی ها نیز از خرید آن درمانده شده اند
  • رامین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
    1 0
    قبلاً نیاز شب عید ما توسط قنادها و خشکبار فروشی ها تامین می شد و امروزه توسط خودرو سازان من مانده ام این همه دغدغه آقایان برای تامین نیاز شب عید ما از کجا آمده!
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
    1 0
    امسال که من پسته نمی خرم اما شاید پراید بخرم....!!!!