اختلاف قیمت وانت باردو با PU1 چقدر است؟

پرشین خودرو: با هدف نوآوری و تامین نیاز بازار سال آینده حدود پنج هزار دستگاه وانت جدید پی.یو.وان در ایران خودرو تولید می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، میر جوادسلیمانی قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در محصول و کیفیت با بیان این مطلب گفت: این وانت بر اساس پلتفرم 405 توسعه یافته و با موتور او. اچ.وی.جی 2 مجهز به استاندارد یورو 4 عرضه می شود. وی افزود: طراحی كلی قطعات جدید این محصول انجام شده و سازندگان در حال طراحی تفصیلی قطعات هستند و به زودی وارد مرحله ساخت می شود، كه در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز، نیمه دوم سال آینده این محصول وارد بازار می شود. سلیمانی بیشترین تغییرات این محصول نسبت به خودروی پایه را در حوزه قطعات پرسی بدنه عنوان كرد كه تماما توسط سازندگان داخلی طراحی شده و گفت: سایر قطعات بر اساس شرایط خودرو بهینه سازی می شود و در این مرحله چنان چه سازندگان بخواهند، می توانند از شركت های خارجی كمك بگیرند، اما سعی بر این است كه تمام این كارها توسط شركت های داخلی انجام شود. وی از تجهیز خط مونتاژ سایت تبریز بر اساس شرایط استاندارد این خودرو خبر داد و گفت: قطعات اصلی بدنه در داخل ایران خودرو تولید و در خط بدنه 6 مونتاژ و در سالن رنگ شماره یك بر اساس استانداردهای روز جهانی رنگ می شود. به این ترتیب بدنه های رنگ شده از تهران به تبریز می رود و در آن جا مونتاژ می شود. قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو، رفع كاسی های وانت باردو را از جمله اولویت های ایران خودرو در عرضه وانت جدید عنوان كرد و گفت:‌ این محصول، از كابین بار بزرگ تر و امكانات داخلی مانند ایربگ، كولر و سیستم های جدید مانند ای.بی.اس برخوردار است. هم چنین برای تامین استاندارد یورو 4 تغییرات سخت و نرم افزاری بر روی ای.ام.اس و كاتالیست ایجاد شده است. وی اظهار داشت: تا به حال یك نمونه از این وانت ساخته شده و امید می رود تا پایان سال، یك نمونه دیگر و در بهار آینده نمونه های آزمابشی تولید شود. سلیمانی طراحی وانت در ایران را یك امر كاملا جدید عنوان كرد و گفت: طراحی استایل این محصول، توسط مركز توسعه محصول ایران خودرو به اجرا در آمده و مهندسی خودرو مدیر پروژه است. وی اختلاف قیمت وانت پی.یو.وان با وانت باردو را بسیار جزیی عنوان كرد و گفت: این محصول در دو نوع بنزینی و پایه گاز سوز تولید می شود و گنجایش بار این دو به ترتیب، 700 و 600 كیلوگرم است. قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو، جانمایی مخازن گاز در زیر اتاق را از جمله حسن های وانت پی.یو.1 ذكر كرد و افزود: اتاق بار این وانت با چند پیچ به شاسی وصل شده و می تواند براساس كاربری و نیاز مشتری تغییر داده شود. وی اظهار داشت: چرخ های این وانت براساس گنجایش بار طراحی می شود و از چرخ سواری متفاوت است و سازندگان نمونه های اولیه را داده اند. برای تست های ای.ام.اس و آلایندگی، دو خودرو و برای تست ضربه، یك تا دو خودرو برای تاییدیه نوع تست می شود و برای تست های سی.او.پی تعداد خودروها افزایش می یابد.
کد خبر 20204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    2 0
    به جمله هایاین مسئول محترم دقت کنید لطفا" در صورت تامین اعتبار... در صورت کمک شرکت های خارجی.. سعی بر اینست که کار توسط شرکت های داخلی انجام شود...امید میرود تا پایان سال یک نمونه ساخته شود.... یعنی همش شک و تردید.. آقای قائم مقام شما همونی نیسی که اوایل سال 89 فرمودی خودروی دنا قطعا" تا قبل از آغاز سال 90 به بازار عرضه میشه؟ راستی از دنا چه خبر؟؟؟
  • جدیدترین ترفند ایرانخودرو ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    1 0
    درثبت نام اخیر خودرو 206-v8 که در سایت خودتان هم از قول نجم الدین وهم بابایی وهم نشریات وهم صدا سیما وهم sms ایران خودرو زکر گردید . ثبت نام 206v8 درحالی که در قردادها ی ثبت نام زکر شده 206v28 حتی نمایندگان از این عدد 2 اضافه شده مطلع نشده اند در حالی که v28 تاکنون تولید نداشته و بناست با موتوروتغیرات کاملا متفاوت از v8 در اینده تولید شود
  • بهاالدین قهرمانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
    0 0
    باعرض سلام و خسته نباشید شرکت ایران خودرو در سنندج که بهمن ثبت نام کردم تا الان تحویلم نداده اند درحالیکه قول تحویل بیست روزه رو داده بودند و کارت سوخت و سند اومده و نوشته مدل 91 خواهشمند است مرا راهنمایی کنید