کد خبر 20218
۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۷
کشف 21 تندر احتکار شده در یک باغ

پرشین خودرو: 21 دستگاه خودرو ال نود احتکارشده در منطقه کلاک کرج کشف شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، نایب رئیس ستادتنظیم بازار گفت: فرد سودجویی با احتکار 21 خودرو در محوطه باغ شخصی خود به قصدگران فروشی در زمان مناسب اقدام به احتکارخودرو کرده است. آجرلو افزود: این فرد مرداد امسال اقدام به خریدن خودرو کرده و ارزش خودروها یک میلیارد تومان برآورد شده است. قاضی ویژه تعزیرات حکومتی نیز گفت: فرد متخلف باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور شده است و به موجب قانون با وی برخورد می شود. قاضی افسری افزود: برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان فرد خاطی محکوم به حبس، جزای نقدی و مصادره اموال به نفع دولت می شود.
کد خبر 20218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    31 0
    زورتان به خودروسازها نمیرسد سر اون بابای بیچاره خالی میکنید.40هزار خودرو پارک شده توسط خودرو سازها احتکار نیست ولی اون 21احتکار است !!!!!!!
  • شهروند ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    12 0
    بگو چرا خودروسازا ماشین برای عرضه ندارن، همه رو این بابا خریده و احتکار کرده بوده. فکر کنم اون قضیه 500 پورشه هم کار همین باشه.
  • moein ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    12 3
    اگر مردش هستید برید اقای سیداحمد گرامی رو بگیرید که چندین هزار هیوندای توی گمرک و انبارهایش با ارز مرجع1226تومنی وارد کرده حالا دبه کرده میگه با ارز ازاد باید حساب کرد.بعدش هم مگه داشتن 21عدد ماشین جرمه؟پس انهایی که دهها واحد اپارتمان دارن باید اعدام بشن؟
  • حمیدرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    19 2
    چرابه حریم شخصی این بدبخت تجاوزکردین؟ آیا این بیچاره به نظرشما گناهکاره؟ پولش بوده و اختیارش رو داشته! کی توی این دوره زمونه پول میداشت این کارو نمیکرد؟ ها؟ پس به گفته مولای شیعیان: آنچه برای خود میپسندی برای دیگران بپسند و آنچه برای خود نمی پسندی, برای دیگران مخواه! پس وقتی .........سازهای ما انبارشون رو پرکردن با ارز1200 تومانی و دارن میفروشن به خلف الله با دوبرابرقیمت!!! دوستان نظرشما چیست؟ آیا این فرد متخلف باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور شده است یا خودروسازهای ما؟ برید آقاجون این داستان ها رو یه جای دیگه بیان کنید و خودتون هستید!
  • مسعود ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    4 0
    این بدبخت هم شده جمشید بسم الله بازار خودرو زورشون به کسی نمیرسه همه رو خراب میکنند سر یکی و ادعا میکنند باعث و بانی مشکلات رو گرفتیم ای دل غافل!!!!!
  • حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    3 0
    انبارهای پر خودروسازان را هم مصادره کنید.