تحویل خودروهای وامی و فرسوده با قیمت سابق

پرشین خودرو: بسیاری از متقاضیان خودرو این نگرانی را دارند که در زمان تحویل خودروی آنها با چه قیمتی تحویل خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: بنده در آذرماه برای تحویل اسفندماه یک تیبا ثبت نام کرده ام البته در راستای تبدیل خودروی فرسوده به خودروی نو اینکار را با وام 7 میلیون تومانی بانک انجام داده ام الان دارم به روز تحویل خودرو نزدیک می شوم اما نگرانی ام از این بابت است که خودرو با نرخ جدید به بنده تحویل داده شود چونکه اعلام شده خودروهای تحویلی بهمن ماه تنها با نرخ گذشته محاسبه خواهند شد. این درحالی است که قادری معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید دارد: خریداران خودروهای وامی و فرسوده، خودروهای خود را تا پایان سال با قیمتهای سابق دریافت خواهند کرد. وی درعین حال تاکید کرد: تا پایان سال تعداد 1000 دستگاه خودرو تسهیلاتی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است که از طریق لیزینگ واگذار خواهد شد. قادری افزود: هیچ مشکلی در خصوص تحویل خودروهای ثبت نامی وجود ندارد و تمام مشتریانی که زمان تحویل خودرو آنان تا پایان بهمن ماه بوده است خودروهای خود را با قیمت های قبلی تحویل خواهند گرفت و برای تمام این عزیزان دعوتنامه ارسال گردیده است. معاون بازاریابی و فروش سایپا تصریح کرد: در راستای حمایت از مشتریان خودروهای کار، خریداران این خودروها که زمان تحویل آنها تا 25 اسفندماه میباشد، خودروهای خود را با قیمتهای سابق تحویل خواهند گرفت که این موضوع در راستای سیاست های حمایتی گروه خودروسازی سایپا از مشتریان انجام خواهد شد.
کد خبر 20515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    4 0
    سلام شرکت خودروسازی محترم سایپا زحمت بکشه و خودروهای تحویلی اسفند را نیز به قیمت قبلی تحویل بده مشتری مداری را به حد اعلاء میرساند .
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    4 1
    با سلام -من و بیشتر کسایی که از ایران خودرو خودرو ثبت نام کردند و موعد تحویلشان اسفند ماه است چه باید بکنیم تا کی باید تن و بدنمان بلرزد آخه ما ایرانیها چه کردیم که هی باید تن و بدنمان بلرزد و هی حرص بخوریم که کاش تحویل بهمن میتونستم ثبت نام کنم و میتونستم ماشینم را با قیمت جدید تحویل بگیرم