کد خبر 20690
۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶
صید ماهی چینی از آب گل آلود خودرو!

پرشین خودرو: وضعیت آشفته بازار خودرو که به نظر می رسد با افزایش تیراژ و تامین نقدینگی خودروسازان و فشارهای افکار عمومی رو به ثبات می رود، دست برخی واردکنندگان را هم رو کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، در حالی که خودروهای چینی معروفترین واردکننده خودرو با شرایط خاص و به صورت قسطی فروش می رفت، در این آشفته بازار به یکباره قیمت های این واردکننده به دو برابر افزایش یافت و عرضه آن هم محدود شد. اگر طی این دو سه روز از جلوی نمایندگیهای فروش این خودروی چینی عبور کرده باشید، با حجم انبوهی از خودرو مواجه می شوید که به یکباره وارد بازار شده اند و این در حالی است که تا همین چند روز قبل و در شرایط حساس بازار در بسیاری از همین نمایندگی ها تنها یک خودرو برای نمایش وجود داشت تا کسی تصور نکند مغازه های به این بزرگی بنگاه معاملات املاک است! به گزارش افکارنیوز، در گزارشی هم که صداوسیما چندی قبل از برخی پارکینگ های عمومی سطح شهر پخش کرد نشان داده شد که تعداد زیادی از خودروهای چینی در پارکینگ ها انبار شده اند تا در روز موعد روانه بازار شوند و به نظر می رسد روز موعد، همین روزهاست که خودروی ۳۱ میلیونی این شرکت که به سختی فروش می رفت، امروز در دوقسط ۳۱ میلیونی فروش می رود. لذا به نظر می رسد همانطوریکه جلسات مختلف برای خودروسازان داخلی برگزار می شود و از گرانی محصولاتشان انتقاد می شود، باید این واردکنندگان نیز بازخواست شوند تا مشخص شود در این پول به جیب زدنهای هنگفت چرا در موقع لزوم نه تنها به کمک بازار نیامدند بلکه بر آتش آن افزودند؟ نکته جالب هم اینجاست واردکنندگان این خودرو در انتقادات اخیر مردم و رسانه ها و رییس جمهور و تصمیم خودروسازان به کاهش اندک قیمت هایشان تکانی هم به خود نداده اند و همچنان بر سر قیمت های خود هستند.
کد خبر 20690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    6 0
    فعلا که مردم تحریم کرده اند چه ایرانی چه خارجی چینی و غیره و ذالک .
  • صدای مردم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    0 0
    آخه ما با باید چیکار کنیم از دست این مدیران... من تیر ماه یک دستگاه رانا (تحویل آخر اسفند) ثبت نام کردم با 10 میلیون پیش پرداخت که اون موقع خودشون می گفتنند قیمت بین 15 تا 16 میلیون تمام میشه... بعد از 3 ماه قیمتو 21.5 میلیون اعلام کردنند بعد کلی سر و صدا و توجیهات مردم آروم کردنند... حالا که اسفند ماه رسیده موعد تحویل خودرو شده میگن قیمت مصوب 32.5 میلیون شده... من دیگه اینو کجای دلم بذارم... الانم که اعلام کردنند فقط قیمت خودرو های پیش فروشی تا بهمن ماه با قیمت مصوب گذشته قیمت گذاری می شند پس تحویل اسفند ماه چی؟ منی که 8 ماه تو نوبت بودم چی؟ منی که زمان ثبت نام با دلار 1700 تومان ماشینمو ثبت نام کردم چی؟ سازمان حمایت وسه چی همه ثبت نامی هارو با یک چشم نگاه نمی کنه! تکلیف من کارمند با حقوق ثابت چیه؟ خواهشن انعکاس کنید تا شاید فرجی بشه....
  • شهرام ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    2 0
    تا خودرو ارزن نشه مردم نخريد ازتون عاجزانه مي خوام بزارين اين خودروسازا، دلالا، كرم بي افتن