کد خبر 20697
۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴
کاهش ۲۰درصدی قیمت را نمی پذیریم

پرشین خودرو: مجلس شورای اسلامی همچنان در انتظار کاهش قیمت خودروهاست و انتظار دارد این قیمت ها حداقل تا ۴۰ درصد افت داشته باشند.

به گزارش «پرشین خودرو»، بهروز نعمتی با اشاره به روند صعودی قیمت خودروهای داخلی در چند ماه گذشته و وعده های خودروسازان مبنی بر کاهش ۲۰ درصدی قیمت ها، این وعده را قابل قبول ندانسته و گفت: خودروها باید ۴۰ درصد کاهش قیمت داشته باشند و بدانند که مجلس کاهش به میزان پایین تر از این عدد را نخواهد پذیرفت. نماینده اسدآباد در مجلس افزود: افزایش قیمت خودرو شوک بزرگی را در اقتصاد و در بین مردم ایجاد کرد و باید در راستای کنترل آن اقدام و تصمیم اثرگذارتری اتخاذ شود. وی افزود: وعده کاهش ۲۰ درصدی قیمت خودروها نمی توتاند قابل قبول باشد و باید در این عرصه، کاهش ۴۰ درصدی را شاهد باشبم. به گزارش زندگی، این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خودروها در ایام گذشته، با افزایش ناگهانی و سرسام آور قیمت مواجه شدند و در مواردی این افزایش قیمت، به ۲۰۰ درصد نیز رسید. وی در ادامه تاکید کرد: در چنین شرایطی، تاکید بر 20 درصد کاهش قیمت، به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و حداقل انتظار ما، کاهش ۴۰ درصدی قیمت هاست. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ادامه داد: آقایان بهانه های متعددی همچون استفاده از مبنا قرار دادن ارز مبادله ای را برای افزایش قیمت تولیداتشان مطرح کرده اند، این در حالی است که برخی از خودروها ارز کمتری را برای تولید شدن مورد استفاده قرار می دهند و بر همین اساس نمی توانند بیش از مقداری معین افزایش قیمت داشته باشند. وی در پایان اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی همچنان در انتظار کاهش قیمت خودروهاست و انتظار دارد این قیمت ها حداقل تا ۴۰ درصد افت داشته باشند. بر همین اساس امیدواریم که هر چه سریع تر کاهش قیمت خودرها را شاهد باشیم.
کد خبر 20697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mm ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    19 14
    فکر کنم ایشون تو ایران زندگی نمیکنند.چرا 40 %.....این عدد 40 را ایشون از کجا در آورد.چرا نگفت 45 % .اگه ایشون راست میگه پس با این محاسبه قیمت برنج باید 1800 ومرغ 1400 و گوشت 6500 باید باشه.
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    زنده باد بهروز نعمتی
  • صدای مردم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    1 0
    آخه ما با باید چیکار کنیم از دست این مدیران... من تیر ماه یک دستگاه رانا (تحویل آخر اسفند) ثبت نام کردم با 10 میلیون پیش پرداخت که اون موقع خودشون می گفتنند قیمت بین 15 تا 16 میلیون تمام میشه... بعد از 3 ماه قیمتو 21.5 میلیون اعلام کردنند بعد کلی سر و صدا و توجیهات مردم آروم کردنند... حالا که اسفند ماه رسیده موعد تحویل خودرو شده میگن قیمت مصوب 32.5 میلیون شده... من دیگه اینو کجای دلم بذارم... الانم که اعلام کردنند فقط قیمت خودرو های پیش فروشی تا بهمن ماه با قیمت مصوب گذشته قیمت گذاری می شند پس تحویل اسفند ماه چی؟ منی که 8 ماه تو نوبت بودم چی؟ منی که زمان ثبت نام با دلار 1700 تومان ماشینمو ثبت نام کردم چی؟ سازمان حمایت وسه چی همه ثبت نامی هارو با یک چشم نگاه نمی کنه! تکلیف من کارمند با حقوق ثابت چیه؟ خواهشن انعکاس کنید تا شاید فرجی بشه....
  • majid ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    3 0
    با این حساب قیمت پژو پارس از 30 تومان میشه 18 تومان که از قیمت قبلیش که 23 بود هم کمتر میشه!!!!عجب مملکت گل و بلبلی!!!این نماینده ها بهتره یه دو کلاس ریاضی هم دوباره بخونند.
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    1 0
    در ادامه عرض کنم اگر ثابت شد که 40 درصد گران گرفتن بقیه پول را به من مصرف کننده که گران خریدم شرکت مکلف است به من برگرداند
  • sadra ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    2 0
    با این محاسبه تندر می شود 21 میلیون و پرشیا می شود 18 میلیون و سمند می شود 15 میلیون ، یعنی قیمتها به یک سال پیش بر می گردد . 5 ریال بده آش به همین خیال باش .
  • بهرام ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
    0 0
    اینها قوی تر از اونی هستند که مجلس زورش برسه. سالهاست که دارن همینجور محصولات ...... را به چندین برابر قیمت به مردم به زور می فروشند و در شرایط انحصاری که درست کردن راه و چاره دیگری هم برای مردم باقی نذاشتن از همین راه هم توانسته اند سهام بانک و املاک و ....غیره و ذالک بخرند. اگر چه دائم میگن که ضرر کردن ولی وقتی دم خروس را می بینی یاد بعضی کارمندای فاسد میفتی که حقوقشان ماهی 500 هزار تومنه ولی درسال اقلاً یه ویلا یا ملک میخرن که 100 میلیون ارزش داره لابد از محل قناعت و صرفه جویی . کافیه یه نگاهی به درآمدو سرمایه ها و سرمایه گذاریهای خودروسازها بیندازید تا بفهمید تو این سالها از محل جیب خالی این مردم به چه سودهای نجومی رسیدن و تازه ..... حتی .....ایمنی خودروها را تکمیل نکردند تا هر ساله شاهد کشته و زخمی شدن دهها هزار نفر بعلت نقص ایمنی خودروهایشان در جاده ها نباشیم