«نسل برتر» نوروزی شد

پرشین خودرو: دومین شماره از دور جدید انتشار نشریه نسل برتر در آستانه فرا رسیدن عید نوروز بر روی پیشخوان روزنامه فروشی ها قرار گرفت.

به گزارش «پرشین خودرو»، این شماره که با حال و هوای آغاز سال جدید منتشر شده نیم نگاهی به مهمترین رویدادهای سال 1391 در صنعت خودرو داشته و مطالب متنوع و متفاوتی را برای مخاطبان خود منتشر کرده است. عنوان اصلی این نشریه به «جنگ جهانی اسب بخار» اختصاص یافته که نگاهی به اتفاقات هیجان انگیز در نمایشگاه خودرو ژنو دارد و از آن جمله می توان به رقابت شانه به شانه مک لارن و فراری در این نمایشگاه اشاره کرد. در این شماره همچنین نگاهی به تازه واردهای بازار خودرو ایران در سال 1391 شده و در ادامه مطلبی با عنوان «خودرو ام جی 350، شوالیه کوچک» آخرین خودرو وارداتی رونمایی شده در ایران را به طور کامل معرفی کرده است. در تازه ترین شماره نشریه «نسل برتر» مطالبی در رابطه با تست برخی از خودرو ها منتشر شده که از آن جمله می توان به لیفان 620 تلنت، آریل اتم و لوگان جدید اشاره کرد. جوک جدید جیپ، 100سال آستون مارتین، هنر یا اصالت، آوالون در کلاس لکسوس، جادوی 2012، فرمانروایان بنفش و خانواده ایکس به ایران رسید از دیگر مطالب مهم این شماره نشریه است. نشریه نسل برتر همچنین گزارش مفصلی در رابطه با رویدادهای نمایشگاه خودرو دیترویت به عنوان اولین نمایشگاه خودرو سال 2013 منتشر کرده و در ادامه نیز نیم نگاهی به تحولات بازار خودرو ایران در آستانه سال جدید انداخته است.
کد خبر 20724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی پورابراهیمی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    1 12
    خودرودپراید
  • رانا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    9 0
    ببينيد چطور گفته هاي آقاي پژهان بي تاثير بود چون آخرش براي راناي تحويل اسفند بدون اعلام قيمت جديد ، خودشان يه قيمتي 29.5 تعيين کردن و بدون اعلام رسمي دعوت نامه ارسال کردن. يک کلام الان مسئولين همه بي خيال شدن. بذاريد ايران خودرو راحت حق مشتري را بخوره! متاسفم براي خودم و کشورم که اينجوري ظلم ميشه! ترا به خدا به داد شاکیان رانای تحویل اسفند برسید.
  • دنا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    9 2
    واقعا تاسف داره !!!
  • حامدمهربان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    1 0
    وای امان ازاین خودروی ملی چی میگی واقعا ملی