کد خبر 20914
۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲
ساز و کار ویژه برای کاهش قیمت خودرو

پرشین خودرو: محمود احمدی‌نژاد درباره ابلاغ نشدن مصوبه شورای رقابت به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان در خصوص کاهش قیمت خودرو گفت: دولت برای پیگیری تصمیمات رئیس‌جمهور ساز و کار ویژه‌ای دارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمود احمدی نژاد در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به فارس درباره ابلاغ نشدن مصوبه شورای رقابت به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در خصوص کاهش قیمت خودرو گفت: دولت برای پیگیری تصمیمات رئیس‌جمهور ساز و کار ویژه ای دارد. پس از دو روز از مصوبه شورای رقابت درباره مدل قیمت‌گذاری خودرو، وزارت صنعت و سازمان حمایت در این خصوص سکوت کرده اند، این در حالی است که قرار بود طبق دستور رئیس‌جمهور برای کاهش قیمت خودروها، شورای رقابت مدلی تعیین کند و بر اساس آن سازمان حمایت قیمت جدید خودروها را برای شرکت های خصوصی و خودرو سازان داخلی مشخص کند. شورای رقابت از رئیس جمهور خواسته بود مصوبه قیمت گذاری دولت را که بهمن ماه تصویب شده ملغی کند اما سازمان حمایت هنوز قیمت ها را تغییر نداده است.
کد خبر 20914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرحسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    9 2
    سازمان حمایت قسم خورده است تا آخرین نفس از خودروسازان .... و مافیای آنان دفاع کند
  • رضاس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    11 0
    مردم خیلی خوب تشخیص می دن اگر همت واقعی دولت به واقعی سازی و تعدیل قیمت خودرو باشه تواناییش رو داره مگر اینکه ...!!!!
  • reza ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    1 0
    يا حق و يا وکيل و عادل باسلام و تشکر از آقاي پژويان رئيس شوراي رقابت.. خواهش ميکنيم نظر ما را به آقاي نعمت بخش دبير انجمن خودروسازان و سازمان حمايت از مثلا حمايت کنندگان برسانيد تمنا ميکنيم.. به اقاي دبير انجمن خودروسازان بگوييد از روي انصاف نظر بده .. درسته تورم و ارز رفته بالا ولي تابحال فکر کرده اند دستمزد ماقشر ضعيف و متوسط جامعه نيز باتوجه به رقم واقعي تورم جقدر افزايش داشته حالا اينطوري ميفرماييد قيمت خودرو نمياد پايين؟؟ مگر شما ازمصرف کنندگان حمايت نميکنيد؟؟ شما بايد هم اين دنيا هم آن دنيا جواب تک تک مردم مظلوم را بدهيد..خدا را شاهد ميگيرم اون دنيا يقتون رو ميگيرم.. بخداي علي قسم.. فقط همه چيز رو ميدم دست خداي عادل .. بله اگر حقوقها هم واقعا برابر با قدرت خريد بالا بره بله شما حق داريد که اصلا بالا نميره... اميدواريم واقع بينانه تر به قضيه گراني خودرو بنگريد و حق افرادي که مورد ظلم واقع شدند رو بگيريد. حداقل اگر گران ميکنيد بايد پله اي باشد نه اينکه شوک به بازار بدهيد.. يا حق و يا وکيل