کد خبر 21008
۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۵
تلاش سایپا افزایش تولید است

پرشین خودرو: مدنی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سه شرکت زامیاد، گروه سرمایه گذاری سایپا و کارگزاری بیمه سایپا که به طور همزمان در شرکت سایپا برگزار شد گفت: امسال سال پرتلاش و پرچالشی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه توانستیم جلوی سقوط صنعت خودرو را گرفته و حداقل وضعیت آن را ثابت نگه داریم.

به گزارش «پرشین خودرو»، مدنی در مراسم قدردانی و معرفی مدیران عامل سه شرکت زامیاد، سرمایه گذاری کارکنان و کارگزاری بیمه سایپا گفت: بدون کمک و تلاش و همدلی، امکان انجام تغییر نگرش و رویکرد فراهم نمی شود که خوشبختانه همه همکاران شرایط را به خوبی درک کردند. وی افزود: سه چالش مهم سایپا در سال 91 تلاش برای افزایش تولید و استفاده از حداکثر ظرفیت به وجود آمده، کنترل قیمت و تأمین نقدینگی بود که خوشبختانه تا حدود زیادی هم به برنامه هایی که وعده داده بودیم با کمک و همدلی همه همکاران رسیدیم. مدیر عامل سایپا در ادامه گفت: یکی از خلاءهای صنعت خودرو تنوع محصول و توسعه محصول است که در سال آینده با جدیت زیاد پیگیری خواهد شد و امیدواریم با توسعه و تنوع محصول بتوانیم رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب نماییم. وی تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه های ما افزایش تولید و حفظ اشتغال است که خوشبختانه حضور و سخنان معاون اول رئیس جمهور در مراسم رونمایی سه محصول جدید نشان داد که دولت برای حفظ اشتغال در صنعت خودرو دغدغه دارد و اهمیت قائل است. مدنی در خصوص واردات خودرو گفت: اگر قرار باشد همان تعدادی که در داخل خودرو تولید می شود از خارج وارد شود نیاز به 20 میلیارد دلار خروج ارز است که به هیچ وجه به نفع کشور نیست و در شرایطی که شعار خودکفایی ارزی و رفع وابستگی به درآمدهای حاصل از نفت مطرح است خروج این مبالغ هنگفت ارز توجیهی ندارد. مدیر عامل سایپا در ادامه گفت: می دانیم اگر سایپا و ایران خودرو متوقف شوند تمام قطعه سازان و شرکت های اقماری آنها نیز متوقف خواهند شد که این فاجعه ای در اشتغال خواهد بود و یکی از دلایل آن این است که اکثر این قطعه سازان وابستگی شدید به خودروسازان پیدا کرده اند. مهندس مدنی سال 92 را سالی سخت برای صنعت خودرو دانست و گفت: سال آینده سال سختی برای صنعت خودرو است که انشاء الله با کوشش مضاعف برای بقای صنعت خودرو و حفظ اشتغال تلاش خواهیم کرد. در پایان این مراسم حمیدی، صباغی و چراغی به عنوان مدیران عامل شرکتهای زامیاد، گروه سرمایه گذاری سایپا و کارگزاری بیمه سایپا معرفی و از زحمات سرایی، حسین پناه و مارکلایی مدیران عامل سابق این شرکت ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.
کد خبر 21008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    1 0
    آقای مدنی عزیز قیمت اگر بالا میبرید پله ای و متناسب با تورم و قدرت خرید مردم و اگر افزایش دستمزد مردم باشد باید بالا برود. یادتان باشد شما و همکارانتان به خرید مردم وابسته اید پس بامردم باشید و قیمتها را کم کنید... تا موفق تر باشید نه اینکه دو یا سه برابر کنید و شوک مهلکی به بازار بدهید..منتظر هستیم.. یا علی
  • ایرانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
    1 0
    یکی نیست یه نم نگاهی به زیر بیندازه . مردم ضعیف که نمی تونن حتی یه پراید بخرن. کاری نکنید همیشه آه و نفرین مظلومان پشت سرتان باشد.....
  • علي ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۹
    1 0
    اقاي مدني با تعويض و جابجا كردن مديران قيمت پرايد و ساير ماشينا پايين مياد يا اينا فقط بخاطر جلب توجه مردم به سمت اينه كه كارايي كرديم كه قيمتا پايين بياد ؟من كه چشم آب نميخوره به هرحال فروش خودرو به كشورهاي عراق ونزوئلا و سوريه خوبه ولي نه اينكه قيمت خودرو در داخل سر به فلك بشه در ضمن واي به حال آخرت اونايي كه به خارجيا ارزون بدن و به مردم خودمون گرون !!!!!!!!