بدون کمک پژو، 450 هزار خودرو تولید کردیم

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: برنامه راهبردی این گروه صنعتی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی بر مبنای عدم استفاده از ارز نفتی، تولید صادرات محور و افزایش خودکفایی در ساخت قطعات ترسیم شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، جواد نجم الدین در بازدید از نحوه ارائه خدمات رسانی به مسافران نوروزی در طرح امداد خودرو ایران با بیان این مطلب گفت: در سال 92، ایران خودرو بخش زیادی از نیاز ارزی خود را برای برنامه های تولید و طرح توسعه ای خود از ارز حاصل از صادرات و بدون اتکا به ارز نفتی تامین خواهد کرد. وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تسهیل شرایط برای مسافران نوروزی، اظهار داشت: گروه صنعتی ایران خودرو تمام امکانات فنی و خدمات رسانی خود را برای تحقق فرمایشات معظم له در طرح امداد نوروزی بکار گرفته است. نجم الدین از عملکرد امداد خودرو ایران در ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مسافران نوروزی تقدیر کرد و افزود: امداد خودرو ایران باید به سمت خود اتکایی و افزایش بیشتر رضایت مشتریان و ارائه خدمات سرویس دوره ای گام بردارد. وی تاکید کرد: امداد خودرو ایران باید نظرات مشتریان را به بخش طراحی و توسعه محصول ارائه دهد تا به مرور نیاز به خدمات امدادی کاهش یابد. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در سال91 صادرات این شرکت 105 درصد افزایش یافت که از ارز حاصل از آن به جای ارز نفتی استفاده کردیم. وی افزود: سال گذشته صنعت خودروی کشور دچار مشکلات متعددی شد که بخشی از آن ناشی از تحریم ها بود اما این وضع باعث شد آبدیده شویم و بتوانیم خودکفاتر به فعالیت خود ادامه دهیم. نجم الدین اضافه کرد: تمرین کردیم که از ارز حاصل از درآمد نفت استفاده نکنیم که این از ثمرات اقتصاد مقاومتی است. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: پس از 23 سال شرکت پژوی فرانسه به علت تحریم ها ارتباط خود را با ایران خودرو قطع کرد اما ما توانستیم بدون کمک این شرکت، به فعالیت و تولید خود ادامه دهیم و نخستین بار بدون کمک پژو، بیش از 450 هزار دستگاه خودرو تولید كردیم. وی افزود: همچنین سال گذشته موفق شدیم پژو 206 را ساخت داخل کنیم. نجم الدین اضافه کرد: در سال 91 خودروی جدید رانا را نیز به تولید انبوه رساندیم و به سرعت آن را تجاری کردیم به طوری که میزان تولید آن به 250 دستگاه در روز رسید که رکوردی بی سابقه در صنعت خودرو کشور است. وی در مورد کیفیت خودروهای تولیدی هم خاطرنشان کرد: هر چقدر کیفیت خودروی تولیدی و خدمات پس از فروش آن افزایش یابد نیاز به خدمات امدادی کمتر می شود.
کد خبر 21095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    12 0
    شما طرفدار مردم نیستین طرفدار خودروسازها هستین چون فقط پیام منو سانسور می کنید
  • پیام ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    12 2
    تکلیف ما ثبت نامیهای تندر90 تحویل اسفندو روشن کن .پرشین خودرو زنده باد
  • ایرانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    14 0
    "" نجم الدین اضافه کرد: تمرین کردیم که از ارز حاصل از درآمد نفت استفاده نکنیم که این از ثمرات اقتصاد مقاومتی است "" بله شما از ارز نفتی استفاده نکردین از ارز آزاد استفاده کردین و پول اونو از مردم گرفتین.من بهتون تبریک میگم و به شما افتخار میکنم
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    32 0
    هنر کردین!
  • نیما ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    13 0
    زحمت کشیدین , نکنه همه خودروسازهای دنیا به کمک پژو نیاز دارن با مدیریت درست دلسوزانه با وجدان بیدار میتونیم مثل بنز و بی ام و باشیم
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    19 0
    بدون کمک پژو و با کمک چین
  • مهرداد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    12 0
    از قیمت چیزی نگفتین بالاخره میخواهید چند محاسبه کنید قیمتو امسال....؟
  • مجید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    13 0
    اقای نجم الدین عزیز تولید 450 هزار خودرو بدون کمک پژو به چه قیمتی ؟! به قیمیت کیفیت پایین تر و استفاده از قطعات چینی بجای فرانسوی و 2.5 برابر شدن قیمت 206 - اگر قرار باشه قیمتها اینطوری بالا ببره دیگه چه نیازی به مدیرعامل و هییت مدیره هست؟!!
  • مجید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    10 0
    یه سوالی هم از اقای نجم الدین دارم چرا در حالیکه امسال اکثر خودروسازان خارجی واسیایی تخفیفهای 20 تا 40 درصدی میدند چطور خودروسازهای افزایش 120 تا 150 درصدی داشته اند!!
  • مهدی احمدیان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
    17 0
    برین خودتونو با هیوندای مقایسه کنین همپای شما تاسیس شد الان اونا کجا شما کجا
  • از تبریز ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
    12 0
    بله شما 450.000 خودروی ملی!! رو بدون کمک پژو سر هم کردید...
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
    5 0
    واقعا خیلی رو میخواد این حرف ها رو زدند
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    4 0
    جای این حرفا خودروی مردم که 2 ماهه عقب افتاده رو بدین بسه دروغ و شعار