کد خبر 21409
۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۰
تغییر مدیرعامل سازه گستر سایپا

پرشین خودرو: در مراسمی با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از معاونان ارشد گروه، عباس شهریاری افشار به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سازه گستر معرفی شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، در این مراسم سعید مدنی مدیرعامل سایپا با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: شرایط فعلی حاکم بر اقتصاد و صنعت کشور شرایط خاصی است که باید با شکیبایی و تلاش بر این مشکلات پیروز شویم. وی افزود: هدف ما از ابتدا برگرداندن وضعیت تولید به حالت عادی بود. زیرا کاهش و ثبات قیمت مستلزم آن است که تولید با حداکثر ظرفیت انجام شود و در این راستا زنجیره تأمین نقش بسیار حیاتی ایفا می کند. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: شرکت های سازه گستر و مگاموتور نقش محوری در زنجیره تأمین دارند که باید با مدیریت دقیق مانع از بروز مشکلات در خصوص زنجیره تأمین شوند. وی در پایان عباس شهریاری افشار را به عنوان مدیر عامل جدید شرکت سازه گستر معرفی و از خدمات احمد رجبی مدیر عامل سابق این شرکت تشکر و قدردانی کرد. شهریاری، کارشناس ارشد MBA بوده و حضور در شرکت های ساپکو، سازه گستر و پلاسکو کار را در کارنامه کاری خود دارد و پیش از این عضو موظف هیئت مدیره شرکت سازه گستر سایپا بوده است.
کد خبر 21409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عماد راستین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    0 3
    ضمن عرض خسته نباشید خدمت مهندس رجبی برای این بزرگوار آرزوی موفقیت و شادکامی روز افزون از خداوند منان خواستارم لذا خدمات ارزنده شما به صنعت خودروسازی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و هرگز فراموش نخواهد شد که در چه زمان و موقعیت نابسامان مالی و با چه حجم انبوه بدهی به قطعه سازان در بدترین شرایط ممکن شما سکان هدایت این شرکت را در دست گرفتید و با موفقیت این بحران را پشت سر گذاشتید. مطمئنا این مدیریت موفق نتیجه سال ها تجربه اندوزی شما در صنایع کشور می باشد و برگ زرین دیگری بر کارنامه پربار کاری شماست.