اعلام قیمت جدید خودروها تا ساعاتی دیگر

پرشین خودرو: قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا تا ساعاتی دیگر اعلام می شود که در این میان احتمال فروش اقساطی تولیدات این دو شرکت وجود دارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، در حالی که طی یک سال اخیر فروش خودرو از سوی شرکت‌های خودروساز بسیار محدود بوده است، برخی منابع از احتمال فروش خودرو از سوی شرکت‌های خودروساز خبر می‌دهند. این تصمیم در حالی اتخاذ شده که با توجه به افزایش قیمت خودرو، خودروسازان برای افزایش توان خرید مردم، روش فروش اقساطی را در پیش گرفته‌اند. در این شرایط، پس از قیمت‌گذاری 4 خودروی پرتیراژ پراید، پژو 405، سمند و تیبا از سوی مرکز ملی رقابت، قرار است امروز قیمت جدید خودروهای دیگر نیز مشخص شود که در این میان، نظارت مسئولان بر بازار و اعمال قیمت‌های جدید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. قیمت جدید خودروهای داخلی امروز در حالی قرار است تعیین شود که با تدوین دستورالعمل نهایی قیمت‌گذاری خودرو توسط شورای رقابت، هفته گذشته قیمت جدید پراید 14 میلیون و 357 هزار تومان، پژو 405 معادل 20 میلیون و 415 هزار تومان، تیبا 16 میلیون و 200 هزار تومان و سمند ال ایکس 20 میلیون و 869 هزار تومان تعیین شد. برای تعیین قیمت جدید خودروها، نرخ تورم بخشی خودرو از سوی بانک مرکزی و شاخص کیفیت خودروها توسط سازمان ملی استاندارد، مشخص شد. بر این اساس، قیمت جدید سایپا 131 مدل SX با فرمان هیدرولیک و بدون کیسه هوا 14 میلیون و 357 هزار و 456 تومان تعیین شده است. به گزارش فارس، همچنین قیمت تیبا با فرمان هیدرولیک و کیسه هوا 16 میلیون و 201 هزار و 958 تومان، سمند ال ایکس بنزینی 20 میلیون و 869 هزار و 377 تومان و پژو 405 اس ال ایکس با موتور TU5 و ترمز ضد قفل و کیسه هوا معادل 20 میلیون و 415 هزار و 743 تومان تعیین شده است. قیمت جدید پراید نسبت به نرخ قبلی آن حدود یک میلیون و 700 هزار تومان، قیمت سمند حدود 5.2 میلیون تومان، پژو 405 حدود 2 میلیون تومان و قیمت تیبا حدود 3 میلیون و 600 هزار تومان کاهش یافته است.
کد خبر 22029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ف ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    15 9
    رانا?????
  • علاف ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    1 0
    ساعاتي دیگر بخوره تو سرتان از صبح پای این سیستم اعصابم خورد شد
  • ش ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    1 0
    آقا از خودروي ملي چه خبر ؟
  • خریدار ناکام ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    2 0
    و این داستان و ماجرا همچنان ادامه دارد ......................................................................................................................................................
  • انسان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    پس چی شد؟ شما اصلا رو حرفتون نمیشه حساب کرد.
  • مهدی توکلی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    پیشفروشهای تحویل اسفند؟؟؟؟؟!
  • ARMAN ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    دوستان سلام کسی از قیمت 206 خبری نداره؟ به نظرتون اگه با پیش فروش شهریور ماهش 1 دستگاه بگیرم خوبه با بد پیش فروش؟ چقدر حدودی با نرخ جدید در میاد؟ توروخدا کمک کنید
  • شب ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    1 0
    قیمتها تا ساعت 19 شنبه اعلام نشده است و همیشه دروغ میگویند.
  • هموطن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 2
    هموطن عزیزم، شما خودتون با همون حقوق و درامد سابق کار می کنید که انتظار دارید خودرو سازها همون قیمتهای قبل را اعمال کنند؟ کمی انصاف داشته باشید، درسته که کیفیت خودروهای داخلی پایینه ولی این را هم در نظر بگیرید که توی این مملکت همه چیز دوبله سوبله شده، خودرو سازها هم توی همین مملکت مواد اولیه و قطعاتشون را تامین میکنند پس چجوری وقتی قیمت مواد اولیه و قطعات و دستمزد کارگر و بیمه و .... افزایش پیدا کرده قیمت خودرو همون قیمتهای سابق باشه؟!!!
  • s ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    1 0
    ساعت که هیچ تا سالی دیگه هم اعلام نمیشه