کد خبر 22036
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
این کاهش قیمت مردم را راضی نمی‌کند

پرشین خودرو: عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه کاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت خودر علاوه براینکه مصرف کننده را راضی نمی کند، بلکه بازار این محصول را نیز تعدیل نخواهدکرد، گفت: در صورتی که خودروسازان تولید خود را افزایش دهند امکان کاهش قیمت ها بیش از ۲۰ درصد وجود دارد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از خانه ملت، الیاس طاهری تصریح کرد: همه دستگاه‌ها به موضوع افزایش قیمت خودرو ورود کردند اما به نتیجه مطلوبی که باید مصرف کننده را راضی کند دست نیافتیم؛ در حالی که کاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی بازار را نیز تعدیل نمی کند. نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از افزایش قیمت خودرو جلسات متعددی از سوی دستگاه های مختلف برای کاهش قیمت خودرو برگزار شد و متاسفانه بسیاری از نهاد ها به این موضوع ورود کردند. دبیرکمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره کاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت خودروهای داخلی بر اساس دستورالعمل مصوب شورای رقابت، ادامه داد: بعد از جلسات تخصصی به منظور کاهش قیمت خودرو انتظار می رفت قیمت بیش از این میزان کاهش یابد اما با کاهش ۱۰تا ۲۰ درصدی قیمت خودرو، مصرف کننده راضی نمی شود. وی ضمن اعلام اینکه کاهش قیمت خودرو باید بیش از میزان فعلی باشد، اظهار کرد: کاهش قیمت خودروبه میزان ۱۰ تا ۲۰ درصد علاوه بر اینکه مصرف کننده را راضی نمی کند، تاثیر چندانی در جهت تعدیل بازار خودرو نیز ندارد. طاهری تاکید کرد: قیمت خودروباید بیش از میزان فعلی کاهش یابد. عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به افزایش هزینه های تولید و نوسانات ارزی، خودروسازان امکان کاهش قیمت خودروها بیش از ۲۰ درصد را دارند، خاطرنشان کرد: تولید خودروسازان باید افزایش یابد و در صورتی که خودروسازان تولید خود را افزایش دهند امکان کاهش قیمت ها بیش از ۲۰ درصد وجود دارد. لازم به ذکر است؛ دو شرکت خودروسازی سایپا و ایرانخودرو محصولات خود را از امروز بر اساس دستورالعمل مصوب شورای رقابت قیمت گذاری می کنند که بر اساس این دستورالعمل قیمت خودورهای داخلی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش می یابد.
کد خبر 22036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دلال ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    11 3
    ایا مصرف کننده بعد از گرانی بنزین از قیمتهای جدید در تیرماه راضی میشود؟؟؟؟؟؟
  • ایران ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    5 13
    آقا خواهشا شما دوباره بازار رو به هم نریز
  • میثم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    2 0
    قیمتها خیلی بالاست ... چی فکر کردین؟!؟! تحریم ادامه دارد ...
  • مردم ضعيف ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    يکي نيست يه نم نگاهي به مردم ضعيف بيندازه که نمي تونن حتي يه پرايد بخرن. کاري کرديد که هميشه آه و نفرين مظلومان پشت سرتان باشد.....