کد خبر 22085
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
قیمت های جدید امروز نهایی می شود

پرشین خودرو: یک عضو شورای رقابت با اعلام این‌که خودروسازان قیمت‌های مورد نظر خود را به شورا تحویل داده‌اند گفت: قیمت‌های ارائه شده در جلسه امروز مورد بررسی و تایید نهایی قرار خواهند گرفت.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمدعلی مددی تصریح کرد: خودروسازان قیمت‌های مورد نظر خود را در قالب چند سناریو به شورای رقابت تحویل دادند که در جلسه‌ امروز شورا این قیمت‌ها با توجه به مکانیزم‌های قیمتی ارائه شده مورد بررسی قرار خواهند گرفت و اعضای شورا مناسب‌ترین این قیمت‌ها را پس از تصویب اعلام خواهند کرد. به گزارش ایسنا، براساس جدیدترین اخبار به دست آمده هم‌اکنون نمایندگان شرکت‌های خودروساز در محل شورای رقابت حضور یافته‌اند تا بتوانند قیمت‌های نهایی خودروها را دریافت کرده و فروش محصولات را آغاز کنند. در صورت تصمیم‌گیری رییس شورای رقابت، قیمت جدید خودروهای داخلی تا ساعاتی دیگر نهایی و اعلام خواهد شد در غیر این صورت بلاتکلیفی مصرف‌کنندگان و خودروسازان همچنان ادامه خواهد یافت. جلسه ویژه برای تعیین قیمت خودروهای داخلی هم‌اکنون نمایندگان شرکت‌های خودروساز در محل شورای رقابت حضور یافته‌اند تا در جلسه‌ای با رییس این شورا قیمت نهایی خودروهای داخلی، تعیین و ابلاغ شود. هفته گذشته شرکت‌های خودروساز قیمت‌ محصولات خود را براساس دستورالعمل شورای رقابت محاسبه و برای تایید به این شورا ارسال کردند. طبق برنامه اعلام شده قرار بود روز گذشته (شنبه) این قیمت‌ها از سوی شورای رقابت به خودروسازان ابلاغ شده و فروش خودروهای داخلی طبق برنامه فروش از قبل اعلام شده، آغاز شود با این حال به دلیل عدم اعلام نظر شورای رقابت آغاز فروش این محصولات به تعویق افتاد. در این شرایط براساس جدیدترین اخبار به دست آمده هم‌اکنون نمایندگان شرکت‌های خودروساز در محل شورای رقابت حضور یافته‌اند تا بتوانند قیمت‌های نهایی خودروها را دریافت کرده و فروش محصولات را آغاز کنند. طبق شنیده‌ها خودروسازان سه سناریوی قیمتی را برای کاهش قیمت‌ها به شورای رقابت پیشنهاد کرده‌اند. در صورت تصمیم‌گیری رییس شورای رقابت، قیمت جدید خودروهای داخلی تا ساعاتی دیگر نهایی و اعلام خواهد شد. در غیر این صورت بلاتکلیفی مصرف‌کنندگان و خودروسازان همچنان ادامه خواهد یافت.
کد خبر 22085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جمشید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    3 1
    این جور که بوش میاد قیمت ها به قیمتهای بهمن نزدیک و برابر شده.
  • آ ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    آخه يه خبرنگار بپرسه كساني كه سال گذشته ثبت نام كردهاند اند چي ميشه.
  • aihf ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    کسی که برای پراید 7میلیونی حاضره 14میلیون پول بده واقعا لنگ 1میلیون کاهش قیمته? مردم رو خوب مسخره کردید بخدا این همه کاهش کاهش همش 10% هم نمیشه افرین افرین