کد خبر 22129
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
واردات کدام خودروها ممنوع است؟

پرشین خودرو: وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: ثبت سفارش واردات خودروهای با حجم موتور بیش از 2500 سی سی کماکان ممنوع است.

به گزارش «پرشین خودرو»، وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص خبر "چراغ سبز به واردات کالاهای اولویت دهم" و "ماجرای مصوبه ناگهانی دولت پس از واردات 1000 دستگاه خودروی لوکس" در جوابیه ای اعلام کرد: بخشنامه موصوف صرفا برای ثبت سفارش آن دسته از کالاهای مشمول گروه دهم کالایی که تا پایان بهمن ماه سال 1391 وارد گمرکات اجرایی و یا مناطق ویژه اقتصادی گردیده و برای آنها قبض انبار معتبر صادر شده، با مراعات سایر مقررات ملحوظ و همچنین پرداخت دو برابر حقوق ورودی اجرایی مصوب سال 1391 و به صورت بدون انتقال ارز، ظرف مدت محدود (92.1.30) ابلاغ شده است. لذا بر همین اساس ثبت سفارش سایر کالاهای مشمول گروه دهم کالاهایی خارج از چارچوب مفاد بخشنامه مزبور، از جمله خودروهای با حجم موتور بیش از 2500 سی سی کماکان ممنوع می باشد. علی ایحال در صورت وجود مستنداتی دال بر انجام ثبت سفارش خودروهای لوکس، خواهشمند است مراتب را جهت بررسی و اعلام نظر به سازمان توسعه و تجارت ایران ارسال نمایید.
کد خبر 22129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نام ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    2 0
    من از کرمان میومدم یه کامیون انواع لندکروز و لکسوز بارش بود !!! وقتی هم میگی بهشون میگن ثبت سفارش , اخه مرد حسابی. چقدر ثبت سفارش؟؟؟ مردم رو چی فرض کردی؟
  • دانشجو ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    3 0
    واقعا که باید متاسف باشیم به خاطر این موضوع چون این کار باعث می شه که خودروهای که الان هستند گرون تر بشن و برخودورهای کم مصرف هم تاثیر بگذاره آخه خودروهای 6 سیلندر کره ای و ژاپنی چه قدر مصرف دارن اما حتما از پورشه کم مصرف ترن.
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    3 0
    این کار کاملا اشتباهه و هیچ کمکی به ما و صنعت پر پر شده ما نمی کنه و هیچ سودی هم برای مردم نداره.
  • بنده خدا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    3 0
    راستی تعرقه واردات رو کم کردین دیگه بعد اون وقت اجرایی شد و الان ماشین های وارداتی ارزون شدن تا از این انحصار جلوگیری بشه؟؟؟؟