کد خبر 22187
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
ارتقا محصولات از اولویت های سایپا

پرشین خودرو: سعید مدنی مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا به همراه دکتر بناب قائم مقام اقتصادی و مالی، آقامحمدی قائم مقام تولید و جمعی از مدیران ارشد گروه از خطوط تولید شرکت های زامیاد، فنرسازی زر و رادیاتور ایران بازدید کرد.

مدنی در این بازدید با تاکید بر نظارت و پیگری در زنجیره تامین و تولید توسط شرکت‌های گروه اظهار داشت: نظارت و پیگیری مستقیم و مستمر در بخش‌های مختلف تولید، فروش و خدمات پس از فروش از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا با شاخص‌گذاری و نمایان ساختن نقاط ضعف در چرخه تولید، می توان ضمن رفع نواقص و مشکلات جهت ارتقا عملکرد گروه گام‌های موثری برداشت. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا صادرات منطقه‌ای را یکی از ارکان اصلی این گروه در سال جاری عنوان کرد و گفت: با مطالعات و بررسی‌های صورت گرفته در منطقه، ظرفیت‌های بالایی برای صادرات و عرضه محصولات سایپا در حوزه‌های تجاری و سواری موجود است، که باید با توان کامل برای کسب بازارهای هدف در منطقه، محصولات خود را معرفی و عرضه کنیم تا بتوانیم در سال پیش رو، حماسه ای نو در عرصه اقتصادی کشور به ارمغان آوریم. مدنی همچنین ارتقا و به‌روز‌سانی محصولات را یکی از اولویت‌های سال جاری دانست و اظهار داشت: با نگاه به بازار و خواست مشتریان، فرایند جایگزینی محصولات جدید، هم راستا با نیاز متقاضیان و ارتقا استاندارها از اولویت‌های گروه خودروسازی سایپا می‌باشد که با مطالعه و بررسی‌های انجام شده، برنامه‌ریزی برای اجرایی کردن آن در حال انجام است. در این جلسه فریدون حمیدی مدیرعامل شرکت زامیاد، ضمن اشاره به روند افزایش تولید شرکت اظهار داشت: سیر صعودی تولید، مهمترین هدف فعلی زامیاد بشمار می رود و این امر با همکاری و اجماع تمامی شرکت‌های زنجیره تامین تولید گروه خودروسازی سایپا، در حال انجام است. حمیدی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای افزایش تیراژ تولید در دستور کار قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: در این خصوص برنامه‌ریزی‌های متعددی برای برداشتن مشکلات و موانع تولید صورت گرفت تا تیراژ تولید افزایش پیدا کند در این راستا هدف گذاری تولید در سال جاری 45 هزار خودرو تعیین شده و امید است با کمک شما عزیزان شاهد ارتقا تولید به 55 هزار دستگاه نیز باشیم . مدیرعامل زامیاد در ادامه افزود: این شرکت در سال جاری با توجه به مطالعات و بررسی‌ها انجام شده برنامه به‌روز رسانی و جایگزینی محصولات خود در بخش سبک تجاری را در دستور کار قرار داده است که امید است با عرضه آن در آینده نزدیک شاهد تحول در این بخش از بازار خودرو‌های تجاری باشیم. در ادامه مدنی و هیئت همراه از خطوط تولید شرکت های فنرسازی زر و رادیاتور ایران، بازدید کردند و در جریان روند طرح ها و پروژه های این دو شرکت قرار گرفتند.
کد خبر 22187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    0 0
    عوض اینکه این ماشینای مسخره را (زیاد) کنید که مردم بدبخت یا آلودگی هوا بخورن یا با یه تصادف ساده جونشونا از دست بدن برید به فکر نوآوری باشید و کیفیت! نوآوری و کیفیت گفتم؟؟؟!! ببخشید حواسم نبود که کلا شما با این موضوع مشکل دارید