کد خبر 22238
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
آخرین خبر از قیمت تندر 90

پرشین خودرو: به گفته مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، پس از اعلام تورم بخشی تندر 90 از سوی بانک مرکزی قیمت این خودرو با هماهنگی شورای رقابت تعیین و ابلاغ خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، امیرحسن امیری اظهار کرد: تندر 90 و دیگر خودروهای مونتاژی مانند مگان و تیانا ارزبری بالایی داشته و نرخ تورم بخشی آن‌ها باید جداگانه محاسبه شود. وی با بیان این‌که بیشتر قطعات این خودروها از خارج از کشور وارد شده و در شرکت‌ خودروساز مراحل مونتاژ و رنگ آن‌ها صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بنابراین نرخ تورم این خودروها با خودروهای دیگری مانند پراید که از داخلی‌سازی بالایی برخوردارند، برابر نیست. مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در پاسخ به زمان تعیین نرخ تورم و قیمت تندر 90، مگان و تیانا، اظهار کرد: به محض اعلام بانک مرکزی و با تایید شورای رقابت قیمت جدید این خودروها مشخص و اعلام خواهد شد. به نظر می‌رسد این کار ظرف چند روز آینده صورت گیرد. به گزارش ایسنا، تندر 90 محصول مشترک شرکت رنو فرانسه و خودروسازان داخلی است که در دو شرکت ایران خودرو و سایپا تولید می‌شود. این خودرو در رتبه‌های نخست جدول رده‌بندی کیفی قرار دارد.
کد خبر 22238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    2 9
    مدیریت اصلاح کنید خط آخر به جای رنو فرانسه نوشتید پژو فرانسه ..... پرشین خودرو: با سپاس فراوان
  • دلال ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    8 8
    e2 32500000تومنe1 29100000تومن این قیمت کارخانه میشود قیمت بازار هم 5%بالاتر+هزینه نقل وانتقال
  • مملي ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    6 2
    خودروهاي ديگر با نرخ هاي جديد و مقدار مصرفشون خريدار ندارند مي خواين ال 90 و پژو 206 به هر قيمتي كه مي خواين به مردم بدبخت ايران سربلند؟ بفروشيد
  • حميدرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    3 10
    دوست عزيزٍسعيدخان تندر90كه درحال حاضردردوسايت ايرانخودرو و پارس خودرو توليد ميشود، محصول شركت رنو فرانسه است، كه توسط شركت رنوپارس درايران كارهاي اجراي اش هندل مي شود. به نظرمن قيمت آقاي دلال تقريباًدرست است! چون قيمت پيشنهادي ازطرف خودرو سازها 33ميليون بوده و درصورت عدم پذيرش ازسوي شوراي رفاقت! تنها خودروي باكيفيت داخلي رو براي هميشه ازدست خواهيم داد!!!!!
  • حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    15 4
    با سلام کجای تندر 90 با کیفیت است.من این خودرو را دارم واز کیفیت ان رضایت ندارم.