کد خبر 22334
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
قیمت تندر در انتظار اعلام تورم بخشی

پرشین خودرو: رئیس شورای رقابت با اشاره به اینکه هنوز بانک مرکزی نرخ تورم بخشی مابقی خودروها را به این شورا ارسال نکرده است، گفت: به محض دریافت اطلاعات از بانک مرکزی دستور العمل مابقی خودروها را اعلام می کنیم.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از تسنیم، جمشید پژویان در رابطه با تعیین تکلیف قیمت مابقی خودروها که همچنان دستورالعمل قیمت گذاری آنها از سوی شورای رقابت اعلام نشده است، اظهار داشت: ما منتظر اعلام نرخ تورم بخشی این خودروها از جانب بانک مرکزی هستیم. وی با اشاره به اینکه هفته گذشته بانک مرکزی وعده اعلام این نرخ را در پایان هفته داده بود، افزود: هنوز تورم بخشی به شورای رقابت ارسال نشده تا این نهاد دستور العمل قیمت گذاری مابقی خودروها را تعیین نماید. پژویان ضمن بیان این مطلب که در حال حاضر این شورا دغدغه‌های خودروهای تولیدی به صورت CKD را دارد، گفت: افزایش نرخ ارز باعث افزایش قیمت خودروهای تولیدی به صورت CKD‌ شده است که در این زمینه با افزایش بهره‌وری می توان کاهش قیمت تمام شده تولید این نوع خودروها را به وجود آورد. رئیس شورای رقابت اضافه کرد: به محض دریافت نرخ تورم بخشی از سوی بانک مرکزی دستور العمل مابقی خودروها را اعلام و شرکت های خودروساز ملزم به رعایت آن هستند. پیش از این جمشید پژویان در نشست خبری در مورد قیمت جدید خودروهایی مانند تندر، مگان، پژو 206و رانا گفته بود اطلاعات لازم در این مورد از خودروسازان اخذ شده و آن را به بانک مرکزی ارائه کرده‌ایم تا پس از تعیین نرخ تورم خودروها قیمت جدید آنها طی چند روز آینده مشخص شود. اما با گذشت چند روز، هنوز بانک مرکزی نرخ تورم بخشی این خودروها را اعلام ننموده و همچنان بازار این خودروها در بلاتکلیفی به سر می برد.
کد خبر 22334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    16 0
    تکلیف پیش خریدیای ال 90 آبان ماه ایران خودرو با موعد تحویل اسفند و فروردین چی میشه ؟72 درصد پول ماشین رو تا اواسط بهمن پرداخت کردن !!!!! این دستورالعمل و تورم بخشی چه ربطی به ما داره آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    7 1
    با سلام.از پارس خودرو که خودرو ساز با کیفیتی است.اواخر سال 91حدودا دو ماه پیش تندر 90 ای2 تحویل گرفتم هزارویک تا ایراد و اشکال دارد.مانند...وقتی شیشه سمت راننده را کمی پایین میاوریم صدای ازار دهنده چق چق شروع میشود.درب عقب از داخل زدگی دارد.کاپوت از دو جا بر امدگی دارد.یکی از دربها چفت بسته نمشود.دونه های خیلی ریز به رنگ روی ماشین پاشیده که به هیچ عنوان از بین نمرود و............خلاصهاز کیفیت تندر 90 راضی نیستم مصرف سوختش هم پایین نیست.
  • محفوظ ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    8 0
    دوستانی که جزء پیش خریدهای عیدغدیر تندر 90 بودند لطفا اطلاع رسانی کنند که چکار کردن؟ انصراف دادن؟ منتظر هستن؟ واریز کردن؟ خبری در مورد ماها اگه هست اطلاع بدن لطفا. ممنون
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    6 0
    پس این رانا چی شد ما الان 12 ماهه ثبت نام کردیم کل پولشو هم دادیم 30 ملیون تومن
  • امیر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    7 0
    اقا من تیر پارسال یه پارس تندر تحویل اسفند ثبت نام کردم،الان 3 ازش گذشته !!!! تکلیفه من چیه اون موقع 13.500 پول دادم، تقریبا70% رو گرفتن چقدر دیگه میخوان بگیرن؟؟؟؟؟؟؟ یکی جواب بده تکلیف ما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سیدجواد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    7 0
    محفوظ جان، من هم مثل تو ثبت نام تندر90 در طرح پیشفروش عیدغدیر ایران خودرو هستم، تحویل اسفند91. والله فعلا باید صبر کنیم، میگن خیلی ها انصراف دادند ولی من یکی که انصراف بده نیستم چون مصرف کننده واقعی هستم نه دلال و تا این ماشینو به قیمت مهر91 ازشون تحویل نگیرم ولشون نمیکنم. آخه این انصاف نیست، خودت هم میدونی که زمانی که ما پیشخرید کردیم(آبان 91) قیمتش تو بازار آزاد فقط 24 میلیون بود ما گفتیم از کارخونه بگیریم ارزونتر. برای ما کارمندها 3 میلیون خیلی پوله. بعدا سر این تندر90 داستان درست کردند و به بهانه ایربگ عرضه رو قطع کردند و قیمتشو کشیدند بالا. خدا ازشون نگذره. بنابراین ما فقط باید به قیمت مهر91 راضی بشیم .