کد خبر 22437
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
احتمال تعیین قیمت مگان و تندر ۹۰

پرشین خودرو: شورای رقابت احتمالا امروز با دریافت اطلاعات نرخ تورم بخشی مگان و تندر ۹۰ تشکیل جلسه خواهد داد و دستور العمل قیمت گذاری این خودو ها را نیز اعلام خواهد کرد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از تسنیم، جمشید پژویان رئیس شورای رقابت هفته گذشته عدم اعلام قیمت جدید خودروهای مگان، تیانا وپژو206 را مشخص نبودن نرخ تورم بخشی این خودروهاعنوان کرد و تعیین تکلیف قیمت آنها را تا پایان هفته وعده داده بود. برخی خبرها از شورای رقابت حکایت از آن دارد که یکسری اطلاعات این خودروها به شورای رقابت ارسال شده و این شورا امروز با کامل شدن اطلاعات خود قیمت‌های جدید را اعلام خواهد نمود. به نحوی که به احتمال زیاد امروز قیمت مگان، تندر 90 و پژو 206 تعیین تکلیف خواهد شد و بازار با قیمت های جدید روبه رو می گردد. طی هفته‌های گذشته قیمت 23 مدل از خودروهای داخلی با ارسال نرخ تورم بخشی آنها و موافقت خودروسازان توسط شورای رقابت اعلام گردید اما از این میان قیمت تعدادی از خودروها که قطعات آنها به صورت سی کی دی به کشور وارد و ارزبری متفاوتی داشتند در ابهام قرار داشت که در نهایت مقرر گردید با تعیین نرخ تورم بخشی این خودروها از جمله تندر 90 و مگان قیمت‌های جدید ظرف چند روز آینده از سوی شورای رقابت اعلام گردد.
کد خبر 22437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حشمت ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    11 17
    بدو بدو بیا اینور بازار قیمت ها شکسته شده مفت مفته
  • هموطن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    29 1
    تکلیف پیش خریدیای قبل اسفند ماه (بویژه آبان ماه ایران خودرو )با موعد تحویل اسفند و فروردین چی میشه ؟ کسی خبر داره تصمیم چیه ؟
  • گرفتار ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    30 1
    براي پيش خريداران خودرو تندر90 كه تاريخ تحويل خودرو(31/01/1392) بوده و تا اين تاريخ(29/02/1392) هنوز قيمت رسمي و قانوني خودرو مشخص نشده است، تكليف چيست و آيا مي توان قيمت‌هاي جديد را عطف به ماسبق كرد؟ آيا قرار است به نرخ آبان ماه1391 محاسبه شود و يا به قول رييس شوراي رقابت افزايش قيمت شامل تتمه پرداخت نشده مي شود؟ خدا رحم مصرف كنندگان كند..
  • يك گرفتار ديگر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    30 1
    پرشين خودرو سلام و خسته نباشيد. من هم در آبان ماه1391 تندر90 با تاريخ تحويل فروردين1392 ثبت نام نموده و حدود 71درصد از قيمت خودرو را پرداخت نموده ام و به قول دوست عزيزمان(گرفتار) تكليف مان چيست؟ به خدا پي گيري نماييد و اطلاع رساني نيز بفرماييد حرف ما پيش خريدها كه خريداري ندارد........
  • یزدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    41 2
    برا من پارس خودرو دعوتنامه فرستاده تا 2 خرداد مهلت پرداخت دارم تندر 90 به قیمت 34820 انگار خودرو سازها بی خیاله شورای رقابتن
  • حسين ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    33 6
    خودروسازان فقط بچه لوس دولتند. دولت هم كه بي خيال مردم شده است. فقط تحريم اين خودروسازان و افعي هاي لوس لوس لوس............... فقط تتحريم.................. خيلي ....... و كاري هم به حرام و حلال ندارند.
  • حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    42 4
    اين قدر پول حرام نداريم كه در حلقوم خودروسازان ..... بريزيم. پياده مي ريم و شماها را لوس و بچه ننه بار نمي آريم. بريد از خدا خجالت بكشيد.
  • مشتري ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    5 0
    پارس خودرو قيمت تندر 90 تك اربگ يورو2 را 35310000تومن براي من حساب كرده وتا 2/3/92 بايد تكميل وجه كنم آخه اين انصافه وقتي كه من ثبت نام كردم بازار آزاد 24000000تومن بود .
  • سیدجواد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    5 0
    من هم ثبت نامی تندر90 در طرح پیشفروش عیدغدیر ایران خودرو هستم. به آقای دکتر پژویان میگم که بنده فقط و فقط با قیمت مهر91 راضی میشم. دلایل من به شرح ذیل است: 1.در آبان ماه91 که ما ثبت نام کردیم،قیمت تندر در بازار فقط 24میلیون بود. یعنی قبل از اینکه خودروسازها به بهانه ایربگ عرضه این خودرو را قطع کردند و داستان سرهم کردند و قیمتش رو اونجور که دلشون میخواست کشیدند بالا. 2.بنده مصرف کننده واقعی هستم نه دلال، و تا پنج سال دیگه هم این خودرو را نمیفروشم. 3.تحویل بهمنی ها به قیمت مهر گرفتند. سوال من اینه که مگه بین بهمن تا اسفند چه اتفاق مهمی رخ داده که من تحویل اسفندی باید گرونتر بگیرم؟! درحالی که همه‌مان یعنی تحویل بهمن و اسفند و فروردین در یک روز ثبت نام کردیم. 4. قراردادهای به قیمت روز خودروسازان کاملا غیرشرعی است. بنا به دلایل فوق بنده فقط خواهان قیمتهای مهر91 برای همه تحویل اسفندی ها هستم.
  • میثم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    3 0
    برای بنده که پیش فروش در آذر ماه تحویل اردیبهشت بودم دیروز دعوت نامه اومده ماشین برام در میاد 34.5 میلیون . یعنی ماشین رو که فروختم 4.5 میلیون هم ضرر پرداخت کنم !!! این مملکته !؟ اینا مردم و یا خودشونو ....فرض کردند؟!
  • 50 ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    2 0
    تا دیروز پژو 206 99% ساخت داخل شده . حالا که بحثه قیمته همش از انور میاد
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    2 0
    خوشم میاد که دولت بیخیاله هااااا . . .
  • متفکر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ما نخواهیم این شورا قیمت بده کی و باید ببینیم ..به اندازه کافی رئیس جمهور و شورا .....
  • 90روز منتظر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    5 0
    هیچ نظارتی روی خودروسازان ونمایندگی انها نیست قراردادهای یکطرفه وقیمتهای دلخواه وبد قولی انان همگی به ضرر مصرف کننده است وبس .
  • منتظر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    6 0
    آذرماه مگان ثبت نام کرده ام 35میلیون واریزکردم یعنی 80درصد فیمت روزخودروبنابراین پارس خودرو فقط مجاز به اعمال قیمت روزبه 20درصدمالکیت خودمی باشد نه صددرصد قیمت خودرو،ودرقراردادهیچگونه اشاره ای به این موضوع نشده وبارحقوقی داردازمسئولین تقاضای توجه به این موضوع رادرپیش خریدهادارم
  • هم ميهن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    3 2
    آپشن ـ قيمت هاي اعلامي خودروسازان = قيمت محاسباتي شوراي رفاقت(علمي و قتصادي)
  • حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    2 2
    من هنوز خوردروی تحویلی بهمن 91 را تحویل نگرفته ام
  • دربدر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    0 0
    سمند lx صفر خریدم رینگ اسپرت نداره ، ترمرش نمیگیره؛ لاستیکاشو چی بگم ؛ فرمونش کجه