کد خبر 22494
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
تحویل تندر ۹۰ با افزایش قیمت ۲۶۰ هزار تومانی!

پرشین خودرو: در حالی که هنوز قیمت جدید تندر۹۰ اعلام نشده است، دعوتنامه تحویل این خودرو با افزایش ۲۶۰ هزار تومانی یعنی به قیمت ۳۵ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان برای مشتریان ارسال شد و دلیل اصلی این افزایش قیمت، افزایش حق بیمه شخص ثالث و مالیات بر ارزش افزوده اعلام می‌شود.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از فارس، دعوتنامه تندر۹۰ پارس خودرو برای تحویل‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری به نمایندگی‌های فروش این شرکت ارسال شده تا به مشتریان تحویل داده شود. قیمت مصوب فعلی تندر۹۰ مدل E۲ پارس خودرو ۳۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان است که این مبلغ در دعوتنامه‌های جدید ۲۶۰ هزار تومان افزایش یافته است. با توجه به ارسال تعداد زیادی دعوتنامه برای خریداران تندر۹۰ پیش از تعیین قیمت جدید این محصول، مشتریان برای تحویل خودرو سردرگم هستند. همچنین برخی نمایندگی‌های ایران خودرو از احتمال جایگزینی پژو ۴۰۵ و پژو پارس به جای تندر۹۰ و تحویل این خودروها به مشتریان خبر می‌دهند. قیمت جدید تندر۹۰ در حالی هنوز مشخص نشده که پژویان، رئیس شورای رقابت اوایل هفته گذشته از ارائه اطلاعات خودروسازان به بانک مرکزی به منظور تعیین نرخ تورم خودروهایی که قیمت‌گذاری جدید نشده‌اند، خبر داده و گفته بود: این اطلاعات را به بانک مرکزی ارائه کردیم تا پس از تعیین نرخ تورم، قیمت‌ جدید خودروهای تولیدی به صورت CKD مشخص شود. تندر۹۰، مگان و پژو ۲۰۶ از جمله خودروهایی هستند که هنوز قیمت جدید آنها مشخص نشده است،قرار است قیمت جدید این خودروها بر اساس فرمول قیمت‌گذاری خودرو مصوب شورای رقابت، تعیین شود
کد خبر 22494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حميد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    10 1
    خودروسازهاي وطني كلي تندر 90 تك ايربگ از پارسال احتكار كردن كه با توجه به التيماتوم سازمان استاندارد بايد تا 30 روز ديگه تحويل بدن و تبديل به پولش كنن.چرا كه بعد از آن بايد به دو اير بگ ارتقا بدن .در ضمن ممنون از اين خودروساز هاي وطني كه از بابت كسر يك اير بگ هيچ مبلغي از خودرو كم نكردن در حاليه يه اير بگ راننده به پرايد اضافه كردن و 800 هزار تومن رو قيمتش كشيدن . بالاخره ما نفهميديم اير بگ آپشن هست يا استاندارد ؟؟؟؟ واقعا كه ؟؟؟؟؟ آقا نميخريم .
  • هموطن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    7 0
    مبارکه !!!!!!!!ممنون آقای پژویان !!!! از کی منتظر تصمیم شماییم !!! اینم نتیجش !!!!!!حق ما رو خوب ضایع کردی !!!(یه پیش خریدی ال 90 ایران خودرو ، آبان ماه ، تا 11 بهمن 72 درصد پول رو پرداخت کرده ، موعد تحویل 31 فروردین )، اینه نتیجه اعتماد به .....
  • دلال ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    3 8
    دلم بحال انهایی میسوزه که هول شدن ماشیناشون زیر قیمت فروختن فکر کردن دنیا داره تموم میشه دیگه ارزونی امده و این ماشینا هم میمونه رو دستشون بیچاره ها حالا وقتی این قیمتا رو میبینن سکته میزنن ای داد بیداد چه اشتباهی کردیم مفت فروختیم ولی افسوس که دیگه دیر شده.
  • حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    4 2
    با سلام.من اواخر سال 91 از پارس خودرو تندر 90 در مدل e2 بدون کیسه هوای شاگرد تحویل گرفتم.حالا کجا میتوانم کیسه هوای شاگرد نصب کنم.هر کس محلی را سراغ دارد که کیسه هوای شاگرد نصب میکنند لطفا ادرس انجا را در سایت قرار دهد.تشکر.
  • یزدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    9 0
    من که دیروز گفتم برام ددعوتنامه تندر 90 اومده ......قبل از اعلام قیمت این یعنی شورای رقابت کشکه...
  • عمار ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    6 1
    د..... این تنها کاری که خودروسازهای ما توش ماهر هستن
  • جانباز 40% ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    11 0
    تکلیف ما پیش خریدای آبان ماه ال نود با موعد تحویل اسفندو مشخص کنید به خدا داره به ما ظلم میشه مگه قیمت های بهمن ماه ساقط نشدن پس چرا بهمن ما هی ها با قیمت مهر ماه تحویل گرفتن ولی تکلیف ما مشخص نیست پس چرا شورای حمایت از مصرف کننده به اصطلاح جلو نمیاد !! به خدا این ظلمه ظلم
  • فرزاد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    8 1
    پرشین عزیز، ازت ناراحت شدم چون نوشتی قیمت مصوب فعلی تندر 35050 است. مگرنه اینکه اون قیمتهای تجاری غیرقانونی بود و توسط مجلس محترم لغو شد. حتی خود دولتی ها و شورای رقابت هم اذعان کردند که اون قیمتها کان لم یکن میباشد و اگه یادتون باشه در اواخر اسفند شورای رقابت به جای قیمتهای تجاری، دستورالعمل موقت قیمتگذاری را صادر کرد تا خودروسازان از اون پیروی کنند. ولی باز هم شما قیمتهای تجاری را به عنوان قیمت مصوب تو اخبارتون انعکاس میدهید! که از یه سایت رسمی و پربیننده ای مثل شما انتظار نمیره و باعث دلخوری مردم میشه.
  • محمود ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    8 2
    منتظر باشید تا بخریم این آ.... رو با این قیمت نجومی! حالا خوبه که قرار بود این خودرو جایگزین پیکان 7 میلیونی بشه حالا دیگه قیمتش از پرشیا هم بیشتره.
  • پیمان سلیمانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    2 2
    قیمت رانا چی شد؟؟؟
  • حميدرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    8 0
    بنده مورخه16/9/91 برای تندر 90 پارس خودرو ثبت نام کردم و مبلغ 16 میلیون تومان به حساب شرکت واریز کردم وهنگام ثبت نام وعده دادند خودرو حدودآ به قیمت21 میلیون تومان به دست تان میرسد بعد از حدود 6ماه دعوت نامه به قیمت 35میلیون تومان آمده و در بازار آزاد قیمت بسیار پایین تراز کارخانه است کسی هم پاسخگو ی خسارت وارده به ما نیست از رسانه ها خواهش میکنیم صدای مارا به گوش ناشنوای مسیولین مربوطه برسانند.
  • پیش خریدار تندر 90 ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    6 0
    دوستانی که در ابان 91 از ایرانخودرو تندر خریدن با موعد تحویل اسفند و فروردین بالاخره چه تصمیمی در موردشون گرفته شد؟ دوستان اطلاع رسانی کنید.