کد خبر 22584
۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
خودروهای هندی می آید؟

پرشین خودرو: در شرایطی که چندی پیش مقام‌های هندی از توافقاتی برای صادرات قطعه و خودرو به ایران خبر داده بودند اما برخی کارشناسان داخلی این محصولات را دارای سطح کیفی لازم برای واردات به کشور نمی‌دانند.

به گزارش «پرشین خودرو»، شهرام آزادی عضو هیات علمی گروه خودرو دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، در این باره اظهار کرد: خودروهای هندی کیفیت پایینی داشته و واردات آن‌ها به صلاح صنعت خودرو داخلی نخواهد بود. وی ادامه داد: صنعت خودروی هند اگرچه در بخش خودروهای الکتریکی و نانو به توفیقاتی دسته یافته اما در رابطه با تولید خودروهای معمولی صنعتی عقب مانده محسوب می‌شود. آزادی با بیان این‌که خودروهای هندی از قیمت پایینی برخوردار است، اضافه کرد: اما در مقابل کیفیت این خودروها پایین بوده و حتی پایین‌تر از برخی خودروهای قدیمی در حال تولید در داخل کشور است. وی ادامه داد: قطعات هندی نیز از کیفیت لازم برخوردار نیستند به‌گونه‌ای که قطعه‌سازان ایرانی از لحاظ دانش فنی و سطح کیفی در حد قابل ملاحظه‌ای پیشرفته‌تر از آنها هستند. عضو هیات علمی گروه خودرو دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به ایسنا گفت: هم‌اکنون نیز شاهد واردات برخی قطعات خودرویی از هند هستیم که در بررسی‌های صورت گرفته کیفیت آنها تایید نشده و تاثیرات نامطلوبی بر کیفیت خودروهای داخلی داشته‌اند.
کد خبر 22584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حميدرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    1 0
    وارد كنيد، انقدرجنس هاي خراب شركت هاي دروپيت رو وارد اين كشوربكنيد تا تمامي قطعه سازان داخلي مجبوربه اخراج كارگران و نيروي متخصص شون بشن بعد اون موقع است كه بايستي با يك جماعت عظيمي از بيكاران اين كشور روبه رو شويد كه براي نان شب شون موندن و جاره اي جز سرنگوني اين .........رو ندارند، اميدوارم كه اينطورشود! آمين