کد خبر 22960
۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
تندر90 هنوز بلاتکلیف است!

پرشین خودرو: در حالیکه بیش از یک ماه از تعیین تورم بخشی انواع خودرو گذشته، تکلیف قیمت خودروهایی که ارزبری بالایی دارند همچون تندر، پژو 206 و مگان هنوز مشخص نشده است.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از گذشت چند هفته از اعلام نهایی قیمت 22 مدل خودرو، تورم بخشی سایر خودروهای ارزبر از سوی بانک مرکزی بین 55 تا 62 درصد اعلام شد. پس از اعلام این نرخ تورم، انتظار می رفت قیمت خودروهای باقیمانده ظرف مدت چند روز مشخص شود اما با گذشت بیش از 2 هفته هنوز این کار عملی نشده است. به اعتقاد خودروسازان میزان تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی با واقعیت های موجود تطابق ندارد و همین امر سبب شده شورای رقابت در اعلام نهایی قیمت ها تاخیر داشته باشد. در همین ارتباط احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان تصریح کرد: ‌هنوز قیمتی برای این خودروها تعیین نشده و تا زمانی که تورم بخشی درستی برای این خودروها مشخص نشود، عرضه آنها با قیمت‌های قبل انجام می‌شود. وی ادامه داد: هم اکنون 86 درصد از قطعات خودروهای فول سی کی دی از خارج از کشور تامین می شود در خوشبینانه ترین حالت و بهره‌مندی خودروسازان از ارز مبادله ای این قطعات از سال گذشته تا کنون افزایش 2 برابری قیمت داشته اند. نعمت بخش اظهار داشت: بر همین اساس نرخ تورم بخشی در این بخش باید حدود 186 درصد باشد و عدد اعلام شده از سوی بانک مرکزی با واقعیت های موجود تطابق ندارد.
کد خبر 22960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    5 0
    و ما پیش خریدیهای سال قبل بلاتکلیف تر !!!!! 71 درصد پول ماشین رو تا 10 بهمن واریز کردیم موعد تحویلمون گذشته ( فروردین 92 ) ، نه از ماشین خبریه و نه قیمت !!!! کسی هم پیدا نمیشه بگه بابا این بازیها چه ربطی به ما داره ؟ ما قبل از این بحثها خودرو پیش خرید کردیم (آبان ماه ) اون موقع که این خبرا نبود !!!!! پس عمل به تعهد چی میشه ؟؟؟؟؟ما که راضی نیستیم ....
  • فرزاد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    4 0
    آقای نعمت بخش، یه وقت ماساژی چیزی نمیخوای!! اگه خسته شدی مارا صدا کن ماساژت بدیم! خجالت نکش!