روحانی به وعده های خود عمل کند

پرشین خودرو: عضو انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت: عملی شدن برنامه های اعلام شده از جانب رئیس جمهور منتخب برای صنعت خودروسازی کشور مفید خواهد بود.

بهرام شهریاری در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب افزود: نگاه روحانی به تولید واقتصاد دید توسعه گرا است و تیم تبلیغاتی وی نیز از مدیران توسعه گرا تشکیل شده بود و در صورت استفاده از این تیم در دولت آینده و عملی شدن این وعده ها، می توان به آینده روشن صنعت خودروسازی امیدوار بود. وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به نگاه و برنامه ریزی های رئیس جمهور منتخب، این ضرورت وجود دارد که از کارشناسان خبره در دولت جدید استفاده شود. وی متذکر شد: دولت جدید با بازگشت به قانون و برنامه ریزی به توفیق خواهد رسید زیرا عمده مشکلات پیش آمده طی چند سال اخیر در اثر قانون گریزی و بی برنامگی بوده است لذا جهت تدوین برنامه های صنعتی و اقتصادی باید از کارشناسان خبره استفاده شود و این برنامه ریزی ها زیر نظر دولت صورت گیرد. این عضو انجمن قطعه سازان تأکید کرد: روحانی توسعه روابط ااقتصادی را در دستور کار خود قرار داده و هم اکنون نیز آمریکا جهت انجام مذاکره اعلام آمادگی کرده است و قطعاً بهبود روابط بین المللی در صنعت کشور تأثیرات مثبتی خواهد داشت. شهریاری در خصوص بهبود وضعیت اقتصادی کشور طی دو ماه، اظهار داشت: قطعاً روحانی برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای بهبود وضعیت خواهد داشت و این امکان وجود دارد که ایجاد تغییر در صنعت خودرو در برنامه های کوتاه مدت و بهبود وضعیت اقتصادی کشور در برنامه های میان مدت و بلند مدت وی قرار داشته باشد.
کد خبر 23155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    7 0
    اول به خودروسازها بگید به وعده های خودشون نسبت به مردم عمل کنند و خودروهای تحویل نشده را تحویل بدهند. آقای روحانی خودش میدونه چکار باید بکنه.
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    4 0
    انشالله این مدیران سود جو و خودخواه با روی کار اومدن دولت جدید ماستاشون رو کیسه کنند و دست از زورگویی و تحمیل فشار بر مردم بردارند.که صد البته اگر بلیط نداشته باشند انشالله از اتوبوس خارج می شند.