اعطای تسهیلات ۱۰۰ میلیونی به متقاضیان نوسازی ناوگان باری‌

پرشین خودرو: معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: به منظور اجرای طرح نوسازی ناوگان باری، به مالكان ناوگان باری فرسوده با عمر بالای ۲۵ سال، تسهیلات وام ۱۰۰ میلیون تومانی اعطاء می ‌شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، شهرام آدم نژاد افزود: تسهیلات با مشاركت این سازمان از طریق بانك مسكن به منظور خروج ناوگان فرسوده و نیز افزایش ایمنی و بهره ‌وری از ناوگان باری حمل و نقل جاده‌ای به متقاضیان اعطا می ‌شود. بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ر‌اهداری و حمل و نقل جاده‌ای، وی تصریح كرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های استان‌ها، فرم درخواست را تكمیل كنند. وی افزود: متقاضی باید نسبت به تهیه پیش فاكتور خرید كامیون یا اتوبوس از یكی از شركت‌های خودروساز طرف قرارداد سازمان اقدام كرده و گواهی اسقاط كامیون یا اتوبوس فرسوده دارای كارت هوشمند ناوگان و یا ارایه برگ تعهد محضری مبنی بر اسقاط وسیله نقلیه فرسوده را ارایه كند. معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: پس از ثبت نام اولیه، نسبت به معرفی متقاضی برای دریافت تسهیلات اقدام خواهد شد. وی تاكید كرد: دریافت این تسهیلات، مغایرتی با استفاده از سایر تسهیلات مانند ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت و یا تسهیلات شركت خودروساز ندارد و تسهیلات اعطایی از سوی سازمان و ستاد حمل و نقل سوخت نیز بیشتر از ۸۰ درصد قیمت خودرو نخواهد بود.
کد خبر 23200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ترک اهر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    1 0
    ماک آمریکایی را بدیم به جاش کامیون چینی یا سوئدی یا غیره رابخریم حتما!!!!! که خودمون را مقروض کنیم به بانک و دولت در ثانی هرچی کرایه میگیریم بریزیم تو جیب قطعه فروش و مکانیک و به جای کار قرض بگیریم جای قرض بدیم حتما!!!!!!!!!!!!!!
  • ترک اهر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    1 0
    ماک با ماک در ثانی سوئیچ با سوئیچ