کد خبر 23530
۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
تندر90 ایرانی بالاتر از نمونه فرانسوی

پرشین خودرو: بر اساس آخرین ارزشیابی کیفی خودروهای تولید داخل، خودرو پارس تندر با اختلاف محدود نسبت به خودروی مگان بالاتر از تندر 90 پارس خودرو و ایران خودرو قرار گرفت.

به گزارش «پرشین خودرو»، بر اساس آخرین گزارش ارزشیابی منتشره توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در خرداد ماه سال جاری خودرو پارس تندر در رده پنجم و پائین تر از خودروهای نیسان تیانا، مزدا3، گراند ویتارا و مگان و بالاتر از تندر90 ایران خودرو و سایپا قرار گرفت. بر این اساس پارس تندر در معیارهای بدنه، رنگ و تزئینات داخلی نسبت به همتاهای فرانسوی خود از عملکرد بهتری برخوردار بوده است و در معیار صداهای غیرعادی نیز با رقابت نزدیک با مگان برتری محسوسی از خود بنمایش گذاشت. نکته جالب اینکه این خودرو در معیار رنگ نیز نسبت به خودرو های مزدا3و گراند ویتارا از نمره منفی کمتری برخوردار بوده و در مقایسه با تیانا نیز با 0.1 درصد نمره بیشتر در حال رقابت با خودروهای کلاس های بالاتر از خود است. گفتنی است خودروهای تولیدی داخلی در ارزشیابی کیفی خودروهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در معیارهای فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ مورد بررسی قرار می گیرند.
کد خبر 23530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    2 0
    تندر با لوگان نمونه فرانسوی ندارد ! و فقط در کارخانه رنو در برزیل - داچیا در رومانی ( الان مدل جدید تولید می شود ) و مراکش تولید شده است !