کد خبر 23692
۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
عدم ارائه اطلاعات تورم بخشی خودروها

پرشین خودرو: مدیر کل آمارهای اقتصادی بانک مرکزی تاکید کرد: برای محاسبه تورم بخشی خودروهای باقیمانده به اطلاعات دقیق و بروزی نیاز داریم و منتظر دریافت این اطلاعات به بانک مرکزی هستیم.

به گزارش «پرشین خودرو»، علیرضا مقتدایی با بیان این مطلب اظهار کرد: اطلاعات مورد نظر باید توسط خودروسازان به کارگروه ویژه شورای رقابت و سپس به بانک مرکزی داده شود که به گفته رییس شورای رقابت هنوز این اطلاعات تکمیل نشده و نیاز به بررسی بیشتری دارد. وی با بیان اینکه هنوز اطلاعات مورد نظر ما برای محاسبه تورم بخشی خودروهای باقیمانده تکمیل نشده به ایسنا گفت: بعد از دریافت این شاخص‌ها اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.
کد خبر 23692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    من ال نود در آبان ماه ثبت نام کردم با تحویل اسفند در زمان تحویل ماشین را خواستند 35 میلیون به من بدهند ولی آقایان روسا گفتند صبر کنید تا قیمت های جدید شورای رقابت اعمال شود بعد تکمیل وجه کنید شاید ارزانتر با شما حساب کردند تا امروز هیچ خبری از اعلام قیمت نیست امروز رفتم گفتم برم تبدیل کنم پژو پارس بگیرم ولی گفتند برای تبدبل فقط خودرو v8 دارند با قیمت 35 میلیون - ای خدا در این ماه مبارک رمضان داد مظلوم را از ظالم بگیر