کد خبر 23694
۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
تصادف مرگبار سوزوکی با موتورسیکلت

پرشین خودرو: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از کشته شدن ۶ و مصدومیت ۲ نفر در حوادث رانندگی روز گذشته در جاده‌های کشور خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: ساعت 5 دقیقه بامداد روز گذشته بر اثر تصادف بین یک‌دستگاه سواری سوزوکی با یک‌دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر 20 جاده زیباکنار در استان گیلان، 2 نفر کشته شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده سواری سوزوکی اعلام کردند. وی همچنین گفت: ساعت 1:15 روز گذشته بر اثر تصادف بین یک‌دستگاه سواری پژو 405 با یک‌دستگاه سواری پراید در کیلومتر 37 جاده شیراز به شاه پریان در استان هرمزگان 2 نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر مجروح شد که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام کردند. سرهنگ سلبی در خصوص حادثه دیگری به فارس گفت: در ساعت 15:20 روز گذشته بر اثر واژگونی یک‌دستگاه سواری پراید در کیلومتر 85 محور آباده به اصفهان در استان فارس، 2 نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر مجروح شد که علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری پراید اعلام شده است. وی افزود: با بررسی تصادفات روز گذشته مهمترین علل حوادث عدم توجه به جلو 33.3 درصد، تخطی از سرعت مطمئنه 17.3 درصد، انحراف به چپ 17.3 درصد، عدم رعایت حق تقدم 12.5 درصد و خستگی و خواب آلودگی 5.4 درصد بوده است؛ همچنین 38 درصد از تصادفات مذکور مربوط به واژگونی خودروها و 11 درصد آن نیز مربوط به برخورد با عابرین پیاده بوده است.
کد خبر 23694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hozan ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    8 0
    کلا همه چی تقصیر راننده و اشتباهاتش بوده پس نبود امنیت در جاده ها و نبود ماشین های ایمن مشکلی به حساب نمی اد . نه............................نچنچنچنچنچ